תאריך יציאה לאקרנים למהיר ועצבני 7


חדשות מהיר ועצבני 7

כמו שידוע לכולנו מותו הטראגי של פול ווקר בנובמבר הכניס את כל הגורמים הקשורים למהיר ועצבני 7 (אולפני יוניברסל) לסחרור מטורף. הסרט היה בשלב של צילומים ולפי השמועות הם הצליחו לצלם כ 50% מהסצנות וההפקה נכנסה להקפאה על מנת להחליט מה עושים כעת. אחרי שיוניברסל הוציאו הודעה רשמית על כך שיציאת הסרט תדחה מה 11 ליולי 2014 לתאריך לא ידוע. רצה שמועה שההפקה של מהיר ועצבני 7 תתחיל מההתחלה עם התעלמות מוחלטת מכל החומר שצולם עד עכשיו. מהלך זה היה יכול להתממש בגלל שכל הפרויקט היה מבוטח ומבחינה כלכלית יוניברסל לא היו נפגעים. לאחרונה צצה שמועה שההפקה תמשיך מהנקודה בה הסרט נעצר ותשתמש במה שעשו יוצרי העורב ב 94 ע"י שימוש באחיו הצעיר של ווקר שיחליף את אחיו בסצנות הנותרות בסרט, פניו ישונו דיגיטלית על שהצופים לא ירגישו בהבדל. 

שמועה זו מקבלת רוח גבית מהעובדה שפול ווקר צילם את רוב סצנות הדיאלוגים ומה שנשאר לו זה סצנות הפעולה בתוך הרכב ומחוצה לו. יוניברסל והבמאי ג'ימס וואן יצטרכו לחשוב טוב טוב לאן הם הולכים עם הסרט בגלל שעם כל יציאה של סרט חדש בסדרת מהיר ועצבני הפופולאריות של הפרנצ'יז רק הולכת וגדלה, אני בטוח שיוניברסל לא ירצו לפספס לחלוב את הפרה הקדושה של מהיר ועצבני עוד יותר.
ווין דיזל פרסם לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלו שהסרט יצא לאקרנים ב 3 לאפריל 2015 בארה"ב וב 1 לאפריל בארץ. כך שיש למה לצפות נכון לתאריך זה לסרט אין תחרות משמעותית בתאריכי זמן אלה בגלל שמרחץ הדמים של סרטי הקיץ מתחיל רק במאי לכן זה פותח הרבה מאוד אפשרויות למותג מהיר ועצבני להמשך.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א