ביקורת סיפורי דאנק ואג - האביר הלא משוח


 האביר הלא משוח - Dunk and Egg the Hedge Knight

זה יבוא לכם בהפתעה אבל נחשפתי לסיפורי דאנק ואג רק לפני כמה שבועות. זה די מפתיע כי סדרת הספרים של שיר של אש וקרח היא די מפורסמת במיוחד עכשיו כשסדרת הטלוויזיה של HBO נותנת רוח גבית נוספת לכל הסדרה. לא לקח לי יותר מידי זמן כדי להשיג את הסיפרים הקצרים של ג'.ר.ר. מרטין.
כל מה שמתקשר לסיפורי דאנק ואג (האביר משבע הממלכות) מתרחש 100 שנים לפני המרד של רוברט באראתיאון במשפחת המלוכה. האביר הלא משוח מתחיל לספר לנו את סיפורו של אביר צעיר המכניס את עצמו בטעות לסדרה של אירועים והתרחשויות שעליהם לא חלם בחיים להימצא במרכזם. הסיפור עצמו של האביר הלא משוח מתחיל די לעט אבל הוא מצליח לשמור על את הקורא בתוך הסיפור. הקצב מתחיל לעלות ככל שהעלילה מתקדמת אבל השיא מגיע רק כאשר דאנק מתעמת עם משפחת המלוכה. אירועים שהיו בתחילת הסיפור ונראו כאילו הם חסרי כל משמעות מתחילים להתחבר לעלילה הכללית ועונים על כמה שאלות חשובות אותם האביר הלא משוח מעלה בזמן הקריאה.

הקרב לקראת סופו של האביר הלא משוח עוצר נשימה והאירועים שמגיעים אחרי הקרב מזכירים לנו למה מרטין כל כך טוב בכתיבתו. האביר הלא משוח נתן לנו הזדמנות נוספת להיכנס יותר עמוק להיסטוריה של העולם שמרטין יצר בשיר של אש וקרח.יצא לנו להכיר יותר טוב את שושלת טארגאריין עם כל הנסיכים הרבים של משפחת המלוכה (בניגוד לשיר של אש וקרח שם היה לנו את רק את דאינריז ,איגון וויסריז).

המלצה על סיפורי דאנק ואג ( האביר משבע הממלכות )

מי שנשאב פנימה לתוך העולם של שיר של אש ושל קרח אם זה בזכות הספרים ואם זה בגלל סדרת המופת מבית HBO - משחקי הכס. רציתי להמליץ על שלושה סיפורים קצרים שמתקשרים ישירות לעולם של שיר של אש ושל קרח - סיפורי ה...

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א