ביקורת סיפורי דאנק ואג: אביר המסתורין


 אביר המסתורין - Dunk and Egg The Mystery Knight

הפרק השלישי בהרפתקאות דאנק ואג (האביר משבע הממלכות) הוא אביר המסתורין. באביר המסתורין 2 הגיבורים שלנו נמצאים בדרכם לוינטרפל על מנת לעזור לסטארקים להתמודד עם אנשי הברזל. במהלך המסע דאנק ואג פוגשים את גורמון פיק  מסטארפייק, אלין קוקשוא ואביר מוזר ומגונדר ג'ון הכנר (JON THE FIDLER). שלושת האבירים ופמלייתם נמצאים בדרכם לחתונה של הלורד אמברוז באטרוול לנערה מבית פריי. ג'ון הכנר מזמין את דאנק לחתונה גם כן, בתחילה דאנק מסרב אבל הפרס של ביצת הדרקון למנצח בתחרויות מסנוורת את עיניו ובסופו של דבר דאנק מסכים.

בנוסף לאבירים ממעמד האצולה דאנק ואג פוגשים שלושה אבירים מהמעמד הנמוך סר מינארד פלאם, סר קייל החתול וסר גלנדון בול. לכל אחד מהאבירים יש סיפור מעניין לספר על עצמו ועוזר לקורא להתחבר לסיפור הקצר כי עד לנקודה זו היה קשה מאוד לעקוב.
לקראת סופו של אביר המסתורין דאנק מגלה שדיאמון בלאקפייר השני נמצא בחתונה תחת זהות בדויה, ודאנק מבין שהוא ונושא כליו נמצאים במרכזו של מרד בלקפייר השני.

אביר המסתורין היה סיפור הקצר הפחות מעניין מבין שלושת הסיפורים הקצרים של דאנק ואג. העלילה התקדמה באיטיות רבה ולפעמים הייתה הרגשה של שיעמומון קליל. למרות שאביר המסתורין לא היה מרתק כמו 2 הסיפורים הקצרים הקודמים בסדרה הוא עדיין מאוד מומלץ לכל חובבי הפנטזיה בכלל ולחובבי שיר של אש וקרח בפרט. הסיפורים הקצרים של דאנק ואג מאפשרים לחובבי הספרים והסדרה של שיר של אש וקרח להבין את ההיסטוריה הכול כך מורכבת של ממלכת ווסטרוס. דברים ואגדות שהוזכרו באופן חפיף בשיר של אש וקרח מקבלים מימד חדש ומוחשי בסיפורים הקצרים של דאנק ואג. לכן אי אפשר לוותר עליהם.

המלצה על סיפורי דאנק ואג ( האביר משבע הממלכות )

מי שנשאב פנימה לתוך העולם של שיר של אש ושל קרח אם זה בזכות הספרים ואם זה בגלל סדרת המופת מבית HBO - משחקי הכס. רציתי להמליץ על שלושה סיפורים קצרים שמתקשרים ישירות לעולם של שיר של אש ושל קרח - סיפורי ה...


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א