סינמקס חידשה את באנשי לעונה 3

באנשי חודשה לעונה 3

כאשר מדברים על סדרות איכות מקוריות רשת HBO מיד מוזכרת במין אינסטינקט, עם סדרות כמו משחקי הכס ודם אמיתי. אבל סדרת באנשי (Banshee) שהצליחה מעל למצופה בעונתה הראשונה שייכת לאחותה הקטנה של HBO סינמקס (Cinemax) והרשת הקטנה מצליחה לעשות גלים גדולים בשנים האחרונות. זה התחיל בשנת 2011 עם סדרת הדגל של סינמקס - מכת נגד (Strike Back), מאז ראינו את עלייתה של באנשי ב 2013 עם עונה ראשונה מופתית. סדרה שאותתה לנו בזמנו על דברים מאוד מבטיחים בעתיד.

בדדליין דיווחו שסינמקס חידשה את באנשי אחרי 3 פרקים בלבד (בעונתה השנייה). למי שלא מכיר את באנשי, זאת סדרה המתמקדת בעבריין זוטר (אנטוני סטאר) שמתגלגל בדרך לא דרך לעיירה נידחת ומתחזה לשריף של העיירה. איבאנה מיליצ'ביץ' מופיע כמאהבת לשעבר ואולריך תומסן הוא מלך הפשע המקומי. דוד שיקלר וג'ונתן טרופר יצרו את הסדרה כאשר אלן בול (דם אמיתי) הוא אחד ממפיקיה של באנשי. 

המהלך של חידוש הסדרה לאחר 3 פרקים בלבד הוא מהלך אמיץ מאוד מצד סינמקס שבא להגיד יותר מכל שהם באמת מאמינים בסדרה ושהם בונים עליה לשנים רבות. אחרי הכול הסדרה המקורית הנוספת שרצה לצד באנשי ברשת סינמקס היא מכת נגד שסיימה את עונתה הרביעית לפני כמה חודשים וכבר חודשה לעונתה החמישית והאחרונה. העובדה שבסינמקס הצליחו כל כך עם באנשי בלי שום שחקני על ובלי להתבסס על חומר קיים (ספרים, סדרות וסרטים בגלגוליהם הקודמים) רק מגדיל את ההתפעלות מסדרת המופת. בסינמקס לא נחים על זרי הדפנה ועובדים במרץ על מספר סדרות פעולה נוספות, אבל כל זה תלוי בהצלחה של באנשי בשנים הקרובות. נצתרך לראות אם הסדרה תצליח להפוך לסדרת הדגל של סינמקס ברגע שמכת נגד תסתיים ואם התוצאות יהיו חיוביות אותם סדרות עליהם סינמקס עובדת כיום יקבלו מרחב פעולה הרבה יותר גדול כך שניהנה לא רק מבאנשי בעתיד אלה גם מסדרות מקוריות נוספות מבית סינמקס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א