האם שואוטיים מחזירים את דקסטר לחיים?

חדשות שואוטיים

רוב אוהדיה ומבקריה של סדרת דקסטר יזכרו לעד את הסוף החלש, וישכחו את העובדה שברוב עונותיה דקסטר הייתה סדרת מופת ששינתה את כללי המשחק בטלוויזיה. שואוטיים הציגו לצופי הטלוויזיה משהו שונה לגמרי ממה שהיינו רגילים לראות בד"כ, היא התמקדה ברוצח סדרתי כדמות הראשית ולא רק זה היא הציגה אותו באור כל כך חיובי שכל חובבי הסדרה התחברו אל הדמות וזאת הסיבה שהסדרה רצה כל כך הרבה שנים (7 עונות).


ברגע שהסדרה הסתיימה והציגה לנו את הסוף המוזר ביותר שנראה על המסך הקטן. התחילו לצוץ כל מיני ספקולציות שטענו שזה עדיין לא נגמר עבור דקסטר וזה עניין של זמן עד שהרוצח האהוב עלינו יחזור לעשות את מה שהוא באמת טוב בו. העובדה ששואוטיים לחצו כל כך חזק כדי להשאיר את הדמות הראשית בחיים (בזמן ש 90% מצופי הסדרה היו בטוחים שדקסטר ימות בסופה של עונה 7) אומרת לנו הרבה. 

לאחרונה פורסם ראיון עם דויד נווינס הבוס הכול יכול של שואוטיים שם הוא התייחס לאפשרות של יצירת סדרת בת לדקסטר: 
"מייקל חייב לקחת חלק בסדרה. הייתי עושה את זה רק עם מייקל ... נשאר לראות אם הם ירצו לעשות את זה, וגם אם אני רוצה לעשות את זה. הם אף פעם לא הרגישו שהריגתו של דקסטר הוא המהלך הנכון. אם היינו עושה את זה (סדרת בת), הייתי רוצה לעשות את זה עם דמותו של דקסטר בקונספט ותצורה חדשים. הייתי רוצה להראות להרגיש שונה ולא רק לעשות המשך של הסדרה המקורית."
 
לפי מה שאפשר להבין מהתגובה של דויד נווינס היא שאם הפרויקט יצא לפועל זה יהיה רק עם מייקל סי הול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א