האם נראה את היילו על המסך הקטן?

יש במאי לפיילוט של היילו

מי מאיתנו לא מכיר את המותג היילו- Halo. הסרט אותו עדיין לא קיבלנו למרות שחיכינו (וממשיכים לחכות) לו כבר שנים. בזמנו הרגשנו שהייתה תזוזה בפרויקט כאשר פיטר ג'קסון הוכרז כמפיק והבמאי האלמוני ניל בלומקאמפ (אליסיום) היה אמור להיות הבמאי של הסרט. מאז הפרויקט בוטל וניל בלומקאמפ ביים את מחוז 9 (District 9). בדיוק כשכבר חשבנו שלא נראה את היילו על המסך הגדול סדרת האינטרנט היילו 4: עלייתו של שחר חדש (2012) החזירה את המותג היילו לשולחן. בזמן ההכרזה של ה- XBOX החדש מייקרוסופט הודיע שסטיבן ספילברג יפיק פרויקט היילו חדש. הודעה זו הפיקה חיים חדשים בלבבות חובבי סדרת המשחקים אבל הודעה זו נשמעה לפני כשנה ומאז שמענו שמועה נוספת שרידלי סקוט יפיק סרט היילו אבל מאז לא שמענו שום דבר הקשור לנושא. 
לטינו רביוס דיווחו שכאת סדרת טלוויזיה נמצאת בשלבי טרום הפקה וכבר יש להם במאי לפרק הפיילוט. ומי הוא אותו במאי מסטורי ... זהו ניל בלומקאמפ שסוגר מעגל וחוזר למותג אותו הוא היה אמור להוציא לפועל לפני שנים. אם השמועה נכונה אז יש למה לצפות. בלומקאמפ היה אחראי לסרטים הקצרים מ 2007 שהופקו על מנת לקדם את משחק המחשב היילו  3. למרות שסרט היילו לא יצא בסוף לפועל אפשר לסמוך על בלומקאמפ שיביים משהו איכותי אחרי הכול אותו בלומקאמפ זכה לכבוד מלכים עם מחוז 9 ששם אותו על המפה בכל מה שקשור לסרטי מדע בדיוני בהוליווד. למרות שאליסיום כשל בארה"ב ולא הצליח להחזיר את ההשקעה הכנסותיו בכל העולם הכניסו סכום יפה של 286 מיליון דולר כך ששמו של בלומקאמפ לא נפגע קשות.

בלומקאמפ אמור לביים את קומדיית מדע בדיוני Chappie שצריכה לצאת לאקרנים ב 2015. השאלה הנשאלת מתי יהיה בלומקאמפ יפנה לעצמו זמן להרים את פרויקט היילו מהקרשים?
טאקרדר מדווחים שהעבודה על הסדרה תתחיל השנה (2014) כאשר מייקרוסופט וחברת מפתחי המשחקים 343 Industries רוצים לשחרר את הפיילוט לקראת סוף 2014.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א