טריילרים שנראה בהפסקת הסופרבול 2014

טריילרים חדשים

אוהדי הפוטבול האמריקאי לא יכולים לחכות לסופרבול הקרוב. אני אישית לא מבין את המשחק הזה והוא לא מעניין אותי בשום צורה. מה שכן מעניין אותי בסופרבול זה הטריילרים החדשים שנזכה לראות במהלך הפסקות הפרסומות. הסופרבול ישודר ב 2 לפברואר ברשת פוקס וזה זמן מצוין לציין מה מצפה לנו בהפסקות המשחק :

רובוטריקים 4 - Transformers 4 - Age of Extinction

מייקל ביי אישר שהטריילר הראשון לרובוטריקים ישודר במהלך סופרבול 2014. מה שמסקרן יותר מכל זה לראות את הדינובוטס שמצטרפים למשפחת הרובוטריקים ויופיעו לראשונה על המסך הגדול.

ספיידרמן המופלא 2  - Amazing Spider-Man 2

כבר בדצמבר סוני רכשה את הספוט המבוקש לטריילר של ספיידרמן המופלא 2. הטריילר הרשמי לסרט עבר שוחרר כך שאין יותר מידי ציפיות מהטריילר החדש. יש סיכוי שנראה את הקרנף או את הגובלין יותר אבל בגלל שהסרט יתרכז בקרב בין איש העכביש לבין אלקטרו הסיכויים לראות את 2 הנבלים הנוספים הם די נמוכים.

רובוקופ - Robocop

כידוע סוני כבר שריינו לעצמם מקום בפרסומות וזה יהיה מהלך חכם מצידם לתת לרובוקופ החדש בוסט פרסומי נוסף כי עד כה הסרט לא מושך יתר מידי תשומת לב. בסוני פרסמו את הטריילר לסרט במהלך הפלייאוף של ה NFL כך שרוב הסיכויים שנראה טריילר נוסף לרובוקופ במהלך הסופרבול.

טריילרים לסרטים הבאים לא אושרו אבל יש סבירות גבוהה שנראה אותם בסופרבול 2014

Need for Speed

אנחנו כבר יודעים שכמו סוני גם דיסני שריינו לעצמם זמן מסך במהלך הסופרבול ורוב הסיכויים שהם ינסו לקדם את הסרט

Draft Day

אין סרט המתאים יותר לשיווק בזמן הסופרבול יותר מסרט המתבסס על המשחק עצמו.

קפטן אמריקה 2 - Captain America 2

הסרט אמור לצאת לאקרנים באפריל וזה יהיה זמן נהדר לשווק אותו עוד יותר קצת לפני צאתו למסכים.

בלתי נשכחים 3 - The Expendables 3

ליונסגייט רכשו זמן מסך לסופרבול הקרוב וזה יהיה שטותי מצידם לא להשתמש בו. לא מזמן שוחרר טריילר קצר לסרט אבל זה היה טיזר ולא יותר מזה, הסופרבול יכול להיות הזדמנות מצוינת לחשוף עוד פרטים על הסרט של סטאלון.

אקס מן העתיד שהיה - X-Men: Days of Future Past

ברשת פוקס משדרים את הסופרבול ולרוב הם נוהגים למכור את זמן המסך לגופים שונים ולא להשתמש בו בעצמם. מצד שני אקס מן העתיד שהיה מבטיח להיות הסרט הגדול ביותר של השנה והסופרבול תהיה פלטפורמה מצוינת לפוקס לשווק את הסרט עוד יותר.

כוכב הקופים: השחר - Dawn of the Planet of the Apes

ציינו שאקס מן החדש הוא נושא הדגל של פוקס השנה אבל אם בפוקס רוצים לקדם סרט קצת יותר קטן אז זאות ההזדמנות לדחוף קדימה את כוכב הקופים החדש - כוכב הקופים: השחר

הרקולס – Hercules

MGM כבר מזמן נחשבים לבדיחה של תעשיית הקולנוע. הם לא יצרו סרט גדול ומשמעותי כבר שנים אבל בניגוד לשנים הקודמות ב 2014 יש ל MGM הזדמנות נדירה לדחוף קדימה את הרקולס עם דוויין ג'ונסון שיכול להפוך להצלחה מאוד גדולה עם סרטם המשמעותי היחיד השנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א