מועמדים לתפקיד קייל ריס בשליחות קטלנית החדש

 חדשות קייל ריס שליחות קטלנית

כבר מספר שבועות אנחנו יודעים שיצא ריבוט לשליחות קטלנית המקורי (Terminator: Genesis)  הסרט מתוכנן ל-1 ליולי 2015. מה שבטוח הסרט יצטרך להתעלות ולהיות יותר טוב מעוד בלוק באסטר של עונת הקיץ. אחרי הכול כל סרטי מדע בדיוני / סרטי גיבורי על מבוססים על עתיד אפוקליפטי ומקושרים בדרך כלשהיא למסע בזמן (כמו לדוגמא אקס מן העתיד שהיה). אז נכון שסרטי שליחות קטלנית היו פורצי דרך בזמנם אבל נכון להיום התחרות היא יותר אינטנסיבית והרבה יותר קשה.

אם אתם שואלים את האולפנים שמפיקים את הסרט החדש בסדרת שליחות קטלנית (פראמונט, סקאידנס ואולפני אנאפורנה) התשובה היא כן בלי לחשוב פעמיים. ואני אומר את זה בגלל שמייגן אליסון (בעלת הזכויות הבלעדיות על המותג שליחות קטלנית) בונה לא רק על Terminator: Genesis שיצא אל האקרנים ב 2015 אלה על טרילוגיה שלמה של סרטים בנוסף לסדרת טלוויזיה שתקושר ישירות לסרט הראשון (Terminator: Genesis) בניגוד לקורותיה של שרה קונור ו-4 הסרטים שיצאו עד עכשיו שהיו מאוד טובים (טוב נו אולי חוץ מהסרט השלישי – עלייתן של המכונות) בפני עצמם אבל לא היה שום קשר ביניהם. 

נכון לעכשיו אין לנו שמץ של מושג איזה עלילה תהיה לסרט, אנחנו יכולים לנחש שזה יהיה קשור לסיפורה של שרה קונור בצעירותה ואיזה שינוי היא תעבור על מנת להכשיר את בנה להפוך למנהיג ההתנגדות של בני האדם בעתיד. מה שכבר ידוע שארנולד שוורצנגר יופיע כמחסל (שוב), אמיליה קלארק (משחקי הכס) תופיע בתפקיד שרה קונור, ג'ייסון קלארק ככל הנראה יהיה ג'ון קונור מהעתיד. מה שלא ידוע זה מי ישחק את דמותו של קייל ריס אביו של ג'ון קונור.

בתחילה האולפנים רצו לקחת שחקן בשנות ה 20 לחייו ולא משנה מי העיקר שהוא לא יהיה מוכר. בפראמונט בחנו את: ניקולס הולט וגארט הדלונד אבל לאחרונה דווח שהאולפנים לא מצאו את מה שהם חיפשו בהולט והדלונד ובחנו שחקנים שהם עוד יותר אלמוניים : ווילסון בתל, טום קוקורל, בויד הולברוק וסאם ריד. בנוסף לרשימת השחקנים האלמונים שהוזכרו גם ג'יי קורטני נמצא במרוץ על התפקיד הנחשק.
אי אפשר לקרוא לקורטני ככוכב מהשורה הראשונה אבל הוא הופיעה בעונה הראשונה של סדרת ספארטאקוס של רשת סטארז מה ששם אותו על המפה ובעזרת ספרטקוס הוא יצר לעצמו בסיס יפה של מעריצים. בנוסף לספארטאקוס קורטני הופיע בג'ק קיצ'ר והוא הופיע במת לחיות האחרון (מת לחיות ביום טוב) כבנו המבוגר של ברוס וויליס. קורטני הוא עדיין לא בסטאטוס של כוכב על שיכול לסחוב בלוק באסטר על כתפיו לבד אבל כמו שזה נראה זה בדיוק מה שמפיקי שליחות קטלנית החדש מחפשים (לפחות בינתיים).

דמותו של קייל ריס הופיע בשליחות קטלנית המקורי (1984) אותה גילם מייקל ביין. ג'ונתן ג'קסון שיחק את אותה הדמות בסדרת הטלוויזיה קורותיה של שרה קונור, ואנטון ילצ'ין החזיר את הדמות למסך הגדול בסרט האחרון בסדרה שליחות קטלנית: התעוררות.
מצוות השחקנים שכבר סגור יש למה לצפות ועם התוספת של ג'יי קורטני נראה כי אתחול הסדרה מאוד מבטיח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א