האחים רוסו יביימו את קפטן אמריקה מלחמת האזרחים

 קפטן אמריקה - חייל החורף מקבל סרט המשך

במארוול ממש לא נוהגים להחתים במאים לטווח ארוך במיוחד אם לא קוראים להם ג'וס ווידון, בגלל שבמארוול אוהבים לעשות סרטי המשך שונים אחד מהשני כך שיהיה נוח יותר לפתח את עלילת הסרט לכל כיוון אפשרי. זה היה המצב עד לסרט השני של קפטן אמריקה - חייל החורף. האחים רוסו ג'ואי ואנתוני האחראים על קפטן אמריקה 2 חתמו עם מארוול על חוזה ליצירת קפטן אמריקה 3 עוד לפני שקפטן אמריקה - חייל החורף יצא למסכים.
ווראייטי מדווחים שמארוול היו כל כך מרוצים מקפטן אמריקה - חייל החורף שהם החליטו לסגור עם האחים רוסו מהר ככל האפשר כדי ליצור את קפטן אמריקה 3. החלק השלישי של קפטן אמריקה עדיין לא קיבל אור ירוק רשמי מאולפני מארוול אבל נראה שקריס אוונס וקפטן אמריקה יהיו חלק חשוב מאוד בסרטים הבאים של מארוול (במיוחד אחרי שרוברט דאוני ג'וניור ואיירון מן לא יהיו כל כך דומיננטים בשנים הקרובות).

לפני שהאחים רוסו קיבלו את הזדמנות חייהם עם קפטן אמריקה - חייל החורף, הם עסקו יותר בסדרות טלוויזיה (Community) ויצרו קומדיה לא כל כך מצחיקה You, Me and Dupree. כנראה שמארוול פגעו בול כמו שהם מצליחים לפגוע בד"כ.

בד"כ מארוול לא נוהגים לשבץ את אותם הבמאים לסרטי המשך אבל האחים רוסו ממש הרשימו את הקודקודים של מארוול וכנראה שהאחים קיבלו שדרוג ויחשבו בדרגה דומה לווידון ופאברו. חייל החורף יוצא לאקרנים בארה"ב ב 4 לאפריל אבל לפני זה ניתן יהיה לראות טריילר חדש לסרט בהפסקת הסופרבול בסופ"ש הקרוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א