סטיבן אמל משתדרג לליגת הצדק של האחים וורנר?

החץ הירוק מצטרף לליגת הצדק?

העובדה שבאטמן נגד סופרמן או כמו שזה נראה עכשיו ליגת הצדק של האחים וורנר נדחה ל 2016 יש לנו מספיק זמן להשתעשע עם השמועות הבלטי פוסקות כדי לנסות ולהבין מה אנחנו הולכים לקבל ב 2016. 


השמועה האחרונה שמגיע אלינו מגזרת די. סי קומיקס היא משהו גדול שקשור לחובבי סדרת הטלוויזיה של CW - החץ הירוק. הכוכב הראשי של החץ הירוק סטיבן אמל (אוליבר קווין בשבילכם) פרסם שהוא היה בשיחות עם האחים וורנר בקשר לשיתוף דמותו מהמסך הקטן בסרט של ליגת הצדק.

השחקן התראיין לפנדגו וכמו רוב השחקנים אמל עשה עבודה נהדרת בתמרון המראין. אמל נתן ראיון נרחב אבל בלי לפרט או להגיד משהו קונקרטי בנוגע לסרט ליגת הצדק הקורה עור וגידים. 


"כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי שמשהו כזה יקרה, או אפילו שתהיה אפשרות כזו, הוא להמשיך ולעשות את העבודה שלנו (סדרת הטלוויזיה) ולאחר מכן אנו מעמידים את עצמנו בעמדה הנכונה. הייתי בשיחות (עם האחים וורנר), אבל אני חושב שהתהליך לפרויקט זה הוא הרבה יותר איטי ממה שרוב האנשים חושבים. אני מתכוון, הם אפילו לא צילמו תמונה ראשונה וכולם חושבים שהסרט הוא ליגת הצדק!"

כמו כולנו גם אמל עצמו לא בדיוק יודע לאן הרוח נושבת עם פרויקט ליגת הצדק. ישנה האפשרות שאלה היו שיחות ראשוניות שלא הובילו לשום מקום. גם יוצרי הסדרת החץ הירוק שללו על הסף מיזוג של 2 העולמות בסרט של ליגת הצדק. אחרי הכול באטמן נגד סופרמן נראה מבורדק מספיק גם בלי החץ הירוק בפנים. מה שנשאר לאמל ולחץ הירוק זה להחזיק את הסדרה באוויר עם מספרים מרשימים כדי באמת להיות רלוונטי לתפקיד המשודרג בקולנוע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א