מישל פיירלי מצטרפת ל- 24 המחודשת של רשת פוקס

 ליהוקים חדשים ל- 24

בפוקס החליטו להחזיר לחיים את 24 לעונה נוספת כאשר הטריילר שהופק ושודר בסופרבול הופק רק למטרת קידום העונה החדשה של הסדרה. כאת אחרי שהטריילר מאחורינו בפוקס נכנסים להילוך גבוהה בכל מה שקשור לליהוקים לעונת 24: Live Another Day. 

הסדרה תעלה ב 5 למאי השנה בארה"ב ובנוסף לקית'ר סאטרלנד (ג'ק באואר), מרי לין רייסקוב (קלואי), קים ראבר (אודרי ריינס) כוכבי הסדרה שהופיעו בעונות הקודמות של 24 (ליתר דיוק דמויות שהצליחו לשרוד את העונות הקודמות) אנחנו נזכה לראות את איבון סטרזובסקי (דקסטר), טייט דונובן, בנג'מין בארט כראש ה- CIA בלונדון ומייקל וינקוט כהאקר המקומי. לסדרה יחזרו גם צוות הכותבים והמפיקים המקוריים של הסדרה. שחקנית נוספת שהייתה אמורה להופיע בעונה המחודשת של 24 היא ג'ודי דיוויס אבל בגלל בעיות משפחתיות נאלצה לפרוש מ 24 המחודשת. המחליפה של  ג'ודי דיוויס תהיה מישל פיירלי. פיירלי שהופיע ב - Suits של רשת USA אבל מוכרת יותר בזכות תפקידה במשחקי הכס כקיטלין סטארק. פיירלי אמורה לשחק את דמותה של מרגות, אלמנת טרוריסט בריטי.

עד עכשיו נראה שפוקס הצליחו להרכיב צוות שחקנים מרשים לסדרה המתקמבקת ויהיה בהחלט מעניין לראות את פיירלי, סטרזובסקי וסאטרלנד משתפים פעולה בעונה הקרובה של 24. התוספת האחרונה של פיירלי מכניסה עוד פוש משמעותי לסדרה שחוזרת ותופסת תאוצה בזמן שהציפיה לפרק הראשון רק הולכת וגוברת ככל שאנחנו מתקרבים ל- 5 למאי.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א