(וידאו) טריילר רשמי ראשון לסרט גודזילה

גודזילה 2014 טריילר רשמי 


אחד הסרטים הגדולים של השנה אמור להיות גודזילה של גארת אדוארדס. אדוארדס שביים את סרט דל התקציב Monsters וזכה לתשבוחות מכל עבר. הפעם זכה לעבוד על משהו שאמור להיות באמת גדול (לפחות על הנייר). עם תקציב CGI בלתי מוגבל וצוות שחקנים מרשים שכולל את בריאן קרנסטון (שובר שורות), אליזבת אולסן (שבעה צעדים) ואהרון טיילור ג'ונסון (קיק אס) קצת קשה לראות איך הסרט יכול להיכשל במיוחד לאור ההתלהבות של חובבי הז'אנר מהפרויקט כולו.

ממבט ראשון על הטריילר, גודזילה מזכיר במידה רבה את פסיפיק רים. רק בלי הרובוטים המפלצתיים. מה שהופך את גודזילה לפחות הזוי וקצת יותר הגיוני. אבל בניגוד לגודזילה פסיפיק רים יצר סוג של התרגשות לקראת יציאתו, גודזילה של 2014 נראה הרבה יותר אפל, קודר ומסתורי. הטריילר נותן אינדיקציה מסוימת למה שמצפה לנו מהסרט. האפקטים נראים מצוין, בריאן קרנסטון נראה כמו מישהו שמשחק דמות מרכזית בסרט אבל מה שבאמת חסר בטריילר היא העובדה שאנחנו לא רואים כמעט את גודזילה. רוב הסיכויים שהטריילר הורכב בצורה זו בכוונה על מנת ליצור סוג של אווירת מסתורין סביב המפלצת הענקית מצד שני במידה מסוימת זה מבאס, בגלל שנצטרך לחכות עד למאי כדי לראות את גודזילה בסרט עצמו ולא נקבל טעימה ראויה בטריילר.

הבעיה היא שגודזילה הוא סרט שלא לכולם ייהנו ממנו, ואני אומר את זה כי כך אני מרגיש. הרעיון של גודזילה שצצה מאמצע שום מקום במטרופולין דחוס בבני אדם לא נראה הגיוני, לא משנה איך תסובבו את זה. תוסיפו את האווירה הקודרת של הסרט כולו וחוסר כיוון כולל ואתם מקבלים את גודזילה גרסת 2014. בריאן קרנסטון הוא כנראה הסיבה היחידה שתגרום לי לראות הסרט מכל השאר רמת הציפיות היא ברצפה.

טריילר - https://www.youtube.com/watch?v=fU7TQ_1HDa8

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א