פוקס ליהקו את דונל לוג לתפקיד הארווי בולוק בגותהאם

ליהוקים חדשים לסדרת גותהאם

ההכנות לעונת הסתיו של הטלוויזיה בעיצומן וישנן כמה סדרות שתופשות הרבה מאוד תשומת לב אצל חובבי ז'אנר הקומיקס. אחת מהסדרות האלה היא גותהאם של פוקס.  גותהאם היא סידרת פריקוויל לבאטמן והיא תגולל את סיפורו של ג'יימס גורדון בשנותיו הראשונות במשטרה וזה עוד לפני שבאטמן נכנס לתמונה.
 בנוסף לגורדון הסדרה תעקוב אחרי ברוס ויין הצעיר ותנסה להראות את התהליך שויין הצעיר עובר על מנת להפוך לבאטמן. לאחרונה דיווחנו שבן מקנזי לוהק לתפקיד ג'יימס גורדון, בנוסף למקנזי שון פרטווי יגלם את אלפרד, זברינה גווארה תגלם את שרה אסן, ארין ריצ'רדס תגלם את ברברה קין שעתידה להיות אשתו של גורדון,  רובין לורד טיילור יגלם את אוסוולד קובלפוט או בשמו היותר מוכר הבחור שהולך להפוך לפינגווין. שחקן נוסף שהיה מועמד לתפקיד רציני בגותהאם הוא דונל לוג מילדי האנרכיה. לוג שהיה מועמד לתפקיד הראשי בסדרה רק לפני כחודש דחה את השמועות על הסף. אבל גם אחרי שדחה את השמועות הוא היה מועמד לתפקיד של הארווי בולוק בסדרה. לכן האישור של פוקס לליהוק של דונל לוג לתפקיד הארווי בולוק לא הפתיע רבים ולוג הוא ללא ספק בחירה מצוינת לתפקיד. 

דמותו של בולוק בקומיקס מאופיינת לרוב כמי שלא ממש אוהב לא את באטמן ולא את גורדון מצד שני בולוק הוא אחד שלא אוהב אף אחד. בגותהאם של פוקס בולוק יהיה שותפו של ג'ימס גורדון הצעיר והוא יהיה זה שילמד את גורדון את כל מה ששוטר מתחיל צריך לדעת. בולוק הוא שוטר מהדור הישן, שוטר שיפר את כל הכללים על מנת להשיג תוצאות.
 
נכון לרגע זה השחקן היחיד שחסר לגותהאם הוא ילד בן 10 שיגלם את ברוס ויין הצעיר אבל זה נראה משהו שולי מאוד עם העובדה שהסדרה לרוב תתמקד בתחנת המשטרה של גותהאם. ליהוקו של לוג סוגר את רשימת הדמויות המשמעותיות ביותר בשביל פוקס והזריזות של פוקס בליהוק השחקנים מוכיחה שהם רוצים להיכנס לשלבי ההפקה כמה שיותר מהר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א