לקס לות'ר לוהק לסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק

לא תעמינו מי נבחר לגלם את לקס לות'ר

עבר יותר מידי זמן בלי חדשות לסרט שאפילו לא קיבל שם רשמי מאולפני וורנר. אתם יכולים לקרוא לו איש הפלדה 2 / באטמן נגד סופרמן. מה שבטוח הוא לא מפסיק לספק חדשות שמשגעות את חובבי הז'אנר. זה התחיל עם הליהוקים המנותקים מהמציאות לתפקידי מפתח בסרט, בן אפלק לתפקיד באטמן זה המשיך עם גל גדות שקיבלה את תפקיד אשת חיל ובואו לא נשכח את חואקין פיניקס ודנזל וושינגטון שכל אחד מהם היה מועמד לתפקיד לקס לות'ור והאחרון לתפקיד של הפקח הירוק.

כל הליהוקים ההזויים הקודמים לסרט נראים כמו כלום ושום דבר אם משווים אותם לליהוק של השחקן שיגלם את לקס לות'ור בבאטמן נגד סופרמן הקרוב. הידיעה הזאות אושרה ע"י האחים וורנר וזה מה שהיה לסניידר להגיד: 
"לקס לותור נחשב לעתים קרובות לאויבו המר ביותר של סופרמן, המוניטין המפוקפק שלו ידוע לנו מאז שנות ה 40. מה שיפה בלקס הוא שהוא מתעלה מעבר לגבולות האופייניים של הנבל הסטריאוטיפי. הוא בעל אופי מורכב ומתוחכם. שכלו, עושרו וחשיבות מעמדו ממקמים את לקס כאחד מכמה בני התמותה המסוגלים לאתגר את הכוח המדהים של סופרמן. ג'סי אייזנברג בתפקיד לקס לות'ור יאפשר לנו לחקור את הדינאמיקה הזאת, וגם לקחת את הדמות לכמה כיוונים חדשים ובלתי צפויים"
בנוסף לחשיפת השחקן שיגלם את לקס לות'ור החדש נחשפנו גם לשחקן שיגלם את אלפרד החדש. פה הליהוק הוא לא הזוי כמו שהתרגלנו בבאטמן נגד סופרמן. הליהוק של אלפרד הוא די איכותי ומרגיש במקום. לפחות שחקן אחד בכל הסרט שמלוהק לתפקיד הנכון, נסתפק במה שיש.
"כפי שכולם יודעים , אלפרד הוא חברו האמין ביותר של ברוס ויין, בעל בריתו ורבו ,אפוטרופוס אצילי ודמות אב . הוא אלמנט קריטי בתשתית המורכבת שמאפשרת לברוס ויין להפוך לאטמן. זה כבוד גדול ששחקן כל כך מנוסה ומוכשר להפליא כמו ג'רמי אירונס שלוקח על עצמו את התפקיד החשוב של האיש שמדריך ומנחה את ברוס ויין"
בזמן שהליהוק של אירונס נראה הגיוני הליהוק של איזנברג פשוט מנותק מהמציאות וקצת קשה להבין על מה בדיוק סניידר ואחים וורנר בונים. בחודשים האחרונים כולם היו בטוחים שבריאן קראנסטון יקבל את התפקיד של לות'ור. הליהוק של איזנברג משאיר את כולם פעורי פה ולרוב מבולבלים.

עד עכשיו באטמן נגד סופרמן נראה כמו תאונת דרכים שעדיין לא סימנה את עמוד החשמל בו המאורע יקרה. ישנם רק 2 אפשרויות לתוצאות של הסרט, או שהסרט יהיה אדיר או שהוא יהיה כשלון חרוץ. וכמו שזה נראה כאת הוא הולך בדרך הבטוחה להפוך לבדיחה הגרוע ששמה  באטמן ורובין 2.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א