האם סייבורג יופיע בבאטמן נגד סופרמן של האחים וורנר?

סייבורג מצטרף לבאטמן נגד סופרמן

בשבועות האחרונים היה מין שקט יחסי לכל מה שהגיע מכיוונם של האחים וורנר / די. סי. קומיקס. אז אם התגעגעתם לחדשות מסרט ההמשך של איש הפלדה  (באטמן נגד סופרמן) הגיע הזמן לקבל מידע חדש לסרט המתקרב.  

עד כה אנחנו כבר יודעים שהנרי קאוויל יחזור לגלם את סופרמן. בן אפלק ינסה להיכנס לנעליים של כריסטיאן בייל ולנסות לתת הופעה סבירה לבאטמן. גל גדות תפציאה להופעה הראשונה של אשת חיל (וונדר וומן) בקולנוע. ג'סי איזנברג יגלם את לקס לות'ור הצעיר וג'רמי אירונס יגלם את אלפרד.
צירופה של אשת חיל לפרויקט התחילה אינספור שמועות וספקולציות לגבי הסרט, הרבה אנשים חשבו ועדיין חושבים שזהו סרט של ליגת הצדק או לפחות הספתח לליגת הצדק, התשובה של האחים וורנר לנוקמים של מארוול. מה שהתחיל שמועות על ליהוקים של ג'וש הולווי לתפקיד אקווהמן, דנזל וושינגטון או דוויין ג'ונסון לתפקיד הפקח הירוק ועוד ...
לפי הידיעה האחרונה שמגיע מכיוון לטינו רוויוס, בהפקה של האחים וורנר ליהקו שחקן שחור בשנות ה 20 לחייו בעל מבנה גוף גדול וספורטיבי לתפקיד לא ידוע. תפקיד זה יכול להיות כל אחת מדמויות המשנה בסרט מאיש בטחון, חייל או חבר בצוות נבלי העל של לקס לות'ור. לטינו רוויוס הודיעו שזהו תפקיד קטן בסרט באטמן נגד סופרמן אבל הדמות תופיע בפרויקטים נוספים של די. סי. קומיקס, לא רק זה הם גם מדווחים שזאק סניידר (במאי הסרט) נפגש עם ג'וני סטורם הטרי של פוקס מארבעת המופלאים מייקל בי. ג'ורדן לגבי התפקיד (תפקיד עליו ג'ורדן ככל הנראה ויתר בגלל התחייבותיו הקודמות לג'וש טראנק ולארבעת המופלאים של פוקס).

האם יכול להיות שדי. סי קומיקס החליטו לצרף גם את סייבורג לרשימת גיבורי העל שתופיע בסרט הקרוב? באחד הראיונות של הנרי קאוויל, סופרמן הודה שהיה רוצה לראות את הדמות מופיעה בשלב כלשהו בעולם הסרטים של די. סי. קומיקס. זה ברור שהסבירות להופעת סייבורג בהתבסס על הנרי קאוויל היא נמוכה אבל קיימת. למי שלא מכיר את הדמות של סייבורג בעולם של די. סי: זהו סיפורו של ויקטור סטון (סייבורג), כוכב פוטבול מקומי בנבחרת בית הספר שלו. בעת ביקורו של ויקטור במעבדות סטאר (שם עבד אביו) קוראת תעונה כתוצאה ממנה ויקטור נמצא על סף מוות. כדי להציל את הנער אביו מזריק לו קוקטייל תרופות ייחודי וביחד עם טכנולוגיה שלא נוסתה בעבר ויקטור שורד אבל הופך לחצי בן אדם חצי מכונה. יהיה מרתק לראות את דמותו המבולבלת של סייבורג משתלבת עם שלושת גיבורי על שכבר לוהקו לסרט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א