גות'אם: לוהק השחקן שיגלם את ג'יימס גורדון

גותהאם תופסת תאוצה

בזמן שאולפני מארוול עובדים במרץ ומוציאים סרטים של הגיבורים הגדולים ביותר שלהם מידי שנה (2 סרטים השנה). לאומת זאת בדי. סי. הבלגאן חוגג, כאשר ההוכחה הטובה ביותר היא הדחייה בשנה של הסרט באטמן נגד סופרמן. בזמן שבקולנוע לדי. סי. קומיקס והאחים וורנר ממש לא הולך בטלוויזיה זה סיפור אחר לגמרי. הפופולאריות של החץ הירוק רק הולכת וגדלה, פלאש אמור לעלות ברשת CW השנה וקונסטנטין של NBC גם כן מגיע לכיווננו.
סדרה נוספת שמעריצי באטמן משתוקקים לראות היא גותהאם של רשת פוקס. הסדרה אמורה לעקוב אחרי תחילת הקרירה של גורדון, הסדרה אמורה להיכנס לעומק של הדמות ותכין את הקרקע להופעתו של האביר האפל שאמור להופיע בעתיד. ברונו הלר הוא האיש האחראי על כתיבת התסריט של הפיילוט והבמאי של CSI דני קנון אמור לביים. בתחילה הסדרה הייתה אמורה להתמקד בגורדון אבל עם הזמן הכניסו שינויים ונראה גם את ברוס ויין לפני הפיכתו לבאטמן וגם נזכה לראות כמה מהנבלים המפורסמים של הקומיקס (ככל הנראה פינגווין).

עד היום השאלה הגדולה שהייתה באוויר היא מי יגלם את גורדון? וראייטי מדווחים שכוכב סאות'לנד בן מקנזי זכה בסופו של דבר לשחק את הבלש של גותהאם סיטי - ג'יימס גורדון. מקנזי הוא בחירה מעניינת לתפקיד בגלל שלפני מספר שבועות דונל לוג הוזכר לתפקיד וברגע שהוא דחה את השמועה על הסף הוא הוזכר כאפשרות סבירה לשחק את דמותו של הארווי בולוק באותה הסדרה. האפשרות הזאות עדיין קיימת אבל הסבירות שזה באמת יקרה היא מאוד נמוכה, מקנזי הוא בן 35 ולוג נראה הרבה יותר מבוגר. כך שאם יוצרי גותהאם לא רוצים ליצור בלגאן מיותר לוג ככל הנראה לא יהיה הארווי בולוק בגותהאם.

מה שנשאר כאת זה להמתין ולחכות לליהוקים נוספים על מנת לגלות אם נראה את הנבלים המפורסמים ביותר של הסדרה ואם כן מי יגלם את הג'וקר, איש החידות ואשת החתול.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א