האם נראה את גברת מארוול בהנוקמים: עידן אולטרון

 גברת מארוול מתקרבת לקולנוע

רוב גיבורי העל שראינו עד כה בסרטים של מארוול היו גברים (אירון מן, קפטן אמריקה, תור ...) ואם נתעלם לרגע מהאלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון) שהופיע בנוקמים ובקפטן אמריקה בתפקיד משנה למרות זאת הצליחה להשאיר חותם איכותי ומשמעותי מועד לא היו דמויות נשיות חשובות במיוחד.

אנחנו כבר יודעים שבסרט ההמשך לנוקמים (הנוקמים: עידן אולטרון) אנחנו נראה את מכשפת השני (Scarlet Witch) אותה תגלם אליזבט אולסן ואת אחיה קוויקסילבר (Quicksilver) אותו יגלם אהרון טיילור ג'ונסון (Aaron Taylor-Johnson) שיצטרפו לסקרלט ג'והנסן ושאר גיבורי מארוול שאותם כבר יצא לנו להכיר. ככל שהפופולאריות של סרטי מארוול רק הולכת וגדלה (עם הפקה של סרטים חדשים: שומרי הגלקסיה ואנט-מן) עדיין לא ראינו סרט שגיבורת העל שלו היא אישה.


ככל הנראה כל זה הולך להשתנות. כוכבת תור נטלי פורטמן ציינה לפני מספר חודשים שמארוול מתכננים סרט שאותו תוביל גיבורת על בכירה של מארוול. ואחת מהגיבורות האהובות והמשמעותיות ביותר של מארוול היא לא אחרת מגברת מארוול (Ms. Marvel). בזמנו רצה שמועה שנראה את גברת מארוול בסרט השני של הנוקמים, וככל שאנחנו מתקרבים אל הנוקמים: עידן אולטרון יש רשימה ארוכה של כוכבות הוליוודיות שככל הנראה נלחמות על התפקיד הנחשף מקייטי סאקהוף (בטלסטאר גלקטיקה, רידיק), איבון סטרזובסקי (דקסטר), אמילי בלאנט ורות וילסון שכולם הוזכרו כמועמדות לתפקיד.


אם נזכה לראות את גברת מארוול בנוקמים 2 יהיה מעניין לגלות איך במארוול יחליטו להכניס אותה לעניינים אחרי הכול עם כל כך הרבה גיבורי על קיימים וזוג גיבורי העל החדשים (מכשפת השני וקוויקסילבר) שצריכים לקבל זמן מסך ראוי ובואו גם לא נשכך את הנבל אולטרון (ג'יימס ספיידר) שגם אמור לנגוס בזמן מסך משמעותי קצת קשה לראות את גברת מארוול מקבלת במה ראויה בסרט. מצד שני היא יכולה להפציע לכמה רגעים (בכתוביות בסוף הסרט), רק כדי להכין את הקרקע לסרט משלה ובדרך להקדים את האחים וורנר ע"י יצירת סרט עם גיבורת על בקדמת הבמה לפני שהמתחרה המשמעותי של מארוול יציג לנו סרט של אשת חיל עם גל גדות ובדרך להכניס לאחים וורנר קטנה על העובדה שהתסריט של ג'וס ווידן (במאי הנוקמים 1+2) לסדרת הטלוויזיה של אשת חיל נזרק לפח בזמנו.

נצטרך לחכות לראשון לאוגוסט 2014 כדי באמת להבין האם נראה את גברת מארוול בנוקמים 2 או לא. מה שנכון לרגע זה היא העובדה שבמארוול שומרים את הקלפים קרוב לחזה ולא מפרטים הרבה בכל מה שקשור לגברת מארוול.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א