(וידאו) טריילר ראשון 24 לחיות ביום אחר


24: לחיות ביום אחר טריילר ראשון

צופיה האדוקים של סדרת 24 לא יכולים לחכות לספתח המחודש של הסוכן הכול יכול ג'ק באואר (קית'ר סאתרלנד) בחמישי למאי 2014. 24 לחיות ביום אחר המתקמבקת תהיה העונה התשיעית של הסדרה ותכיל רק 12 פרקים בניגוד ל 24 פרקים להם נחשפנו בשמונה העונות הקודמות. כל פרק תיאר שעה אחת בכל אחד מאותם 8 ימים מטורפים. כעת כאשר אנו כבר יודעים שהעונה התשיעית (או לחיות ביום אחר) תכיל רק מחצית מהפרקים להם התרגלנו בעבר, יוצרי הסדרה ייהנו ממרחב תמרון גדול יותר מאשר אליו הם התרגלו בעבר. כל פרק של 24 לחיות ביום אחר ימשיך לתאר את מאורעות של שעה בודדת אבל ייתן למפיקי הסדרה את האפשרות לדלג כמה שעות קדימה מידי פעם לפעם. דילוג על מספר שעות יגרום לסדרה להיות פחות מרוחה ודחוסה, ובו זמנית אנו נהנה מהמתח והאקשן אליהם התרגלנו בשמונה עונותיה הראשונות של הסדרה, ולפי הטריילר כל זה לא הולך להשתנות.
 
הפעם העלילה המרכזית  קופצת 4 שנים מסיום העונה השמינית, אנחנו מוצאים את ג'ק באואר בלונדון. באואר מנסה למנוע ניסיון התנקשות שיכול לדרדר את המצב הנפיץ בעולם למלחמת עולם כוללת. בעונה החדשה של 24 אנחנו יכולים למצוא כמה פנים מוכרות שחוזרות לגלם את הדמויות ישנות וטובות: מרי לין רייסקוב חוזרת לגלם את קלואי אובריאן, קים רייבר תחזור לתפקיד אודרי ריינס ווויליאם דיווין יחזור כג'יימס הלר. כמו כן ישנם מספר שחקנים מוכרים שמצטרפים לעונת לחיות ביום אחר של 24 ביניהם ניתן למצוא את מישל פיירלי ממשחקי הכס, איבון סטרזובסקי מדקסטר , בנג'מין בראט ומייקל וינקוט.

בעונותיה האחרונות הייתה ביקורת מצד חובבי הסדרה לגבי תפקודו של ג'ק באואר. הדמות הראשית הפכה בעונות האחרונות לסוג של סוכן על שהתבקש להציל את העולם פעם אחר פעם, משהו שניתק את הסדרה לגמרי מהמציאות. בעונה הנוכחית של לחיות ביום אחר מפיקי הסדרה מבטיחים לחזור יותר למקורות אבל עם איום של התנקשות באחת הערים המרכזיות בעולם עם פוטנציאל של כניסת טרוריסטים לתמונה כנראה שלא נראה שינויים משמעותיים בלחיות ביום אחר יחסית לעונותיה האחרונות של 24 במתכונתה הישנה.
Video: לחיות ביום אחר קיפר סאתרלנד חוזר לעונה התשיעית של 24

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א