מהיר ועצבני 7: האחים של פול ווקר יופיעו בסרט


חדשות מהיר ועצבני 7

כידוע לכולנו מותו הטראגי של פול ווקר בנובמבר 2013 תקע את הפקת מהיר ועצבני 7 ובסופו גרם לדחיית הסרט בשנה. מותו של ווקר הגיע כרעם ביום בהיר והשעיר את חובבי סדרת הסרטים ואת יוצרי הסדרה בהלם . כמחצית מסצנות הסרט כבר צולמו וההפקה הייתה כבר בשלבים מתקדמים. המאורע הטראגי הכריח את כל מי שהיה קשור למהיר ועצבני לקחת הפסקה ולחשוב איך מתקדמים הלאה.הפסקת הפעילות אפשרה לשחקנים וחברים קרובים של ווקר להתאבל בשקט ונתנה אוויר לנשימה לבמאי ולמפיקי והסרט כדי לחשוב על דרך לצאת מהפלונטר מכיוון שיוניברסל היו מחויבים ליצירת הסרט. 


אחרי שכל מה שקשור למותו של פול ווקר ירד מסדר היום ביוניברסל החליטו איך הם הולכים להשלים את הסצנות של פול ווקר.
הודעת יוניברסל:
הודעה לאוהדיה של סדרת מהיר ועצבני
סדרת הסרטים של מהיר ועצבני מבוססת על משפחה . הדמויות מחוברות על ידי הקשר המשפחתי ,וכך כל אחד מאיתנו שעבד יחד במשך יותר משלוש עשר שנים מרגישים לגבי סדרת הסרטים. זה בהחלט מגדיר איך אנחנו מרגישים כלפי אוהדי הסדרה.
המשפחה שלנו חוותה זעזוע בנובמבר האחרון. היינו צריכים לקחת את הזמן כדי להתאבל על פול ,ולהבין אם אנחנו צריכים להמשיך הלאה עם הסרט.
התאספנו יחד וכולם הרגישו שהיינו חייבים להמשיך . אנו מאמינים שצופי ואוהדי הסדרה היו רוצים את זה, יותר מזאת אנחנו מאמינים שפול היה רוצה את זה. פול כבר צולם בסצנות הדרמטיות שלו ואת רוב סצנות הפעולה למהיר ועצבני 7 צולמו גם כן.
התחלנו שוב את העבודה על הסרט וצירפנו את אחיו של פול, כילב וקודי,למשפחת מהיר ועצבני שלנו. כילב וקודי עוזרים לנו להשלים לנו כמה סצנות שנותרו לאחיהם ולסגור את הפערים הקטנים שנותרו בצילומים. נוכחותם על הסט גרם לכולנו להרגיש שפול נמצא איתנו.
אנחנו רק במרחק של שנה משחרורו של מהיר ועצבני 7 ,והסרט הזה הוא החשוב ביותר שעשינו אי פעם יחד. זה יאפשר לדמותו של בריאן אוקונר לחיות בסרט השביעי.אנחנו רוצים לקחת רגע כדי לפנות לאוהדי הסדרה באופן ישיר ומודים לכם על האהבה ותמיכה.

תאריך יציאת מהיר ועצבני 7: 3 לאפריל 2015

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א