הסדרה גיבורים חוזרת לטלוויזיה ב 2015


חדשות גיבורים

כשגיבורים עלתה לאוויר ב 2006 היא הפכה ללהיט מיידי כאשר סחפה אחריה צבא מעריצים נעמן. למרבה הצער עונתה השנייה של הסדרה נפגע קשות בגלל שביתת הכותבים והסדרה לא הצליחה לשחזר את העלילה המצוינת שהביאה לה את מעריציה ההדוקים בעונתה הראשונה. שתי העונות שהגיעו בהמשך לא הצליחו לשחזר את ההצלחה מהעונה הראשונה, לאחר שקהל הצופים הפסיק לצפות איתו נעלמו גם נתוני הרייטינג המרשימים ובסופו של דבר הסדרה בוטלה. 


בגלל שגיבורים הייתה כל כך פופולארית מעריציה ההדוקים של הסדרה ישמחו לדעת ש NBC החליטה לחדש את גיבורים למיני סדרה בעלת 13 פרקים. הסדרה תקרא Heroes: Reborn והיא תעלה ברשת NBC בשנת 2015. בסדרה יופיעו דמויות חדשות ולא נראה את הדמויות והשחקנים מהסדרה המקורית מ 2006 . לפני ש Heroes: Reborn תעלה לאוויר אנחנו נקבל פרק פריקוויל לעונה שיעלה לרשת האינטרנט. לא ידוע מתי נקבל את הפריקוויל בגלל שהלהוקים לסדרה עדיין לא החלו לכן מה שבטוח הוא שלא נקבל אותו בזמן הקרוב אלה יותר לקראת סוף 2014. 

בנוסף לאתחול לגיבורים ב NBC עובדים על מספר פרויקטים חדשים אותם נראה ב 2015 בין הסדרות המשמעותיות ניתן למצוא את Saturday Night Live , Telsa and Twain סדרת קומדיה שתספר על החברות בין צמד המדענים ונקבל גם את Last Single Girl. מכל הפרויקטים החדשים הסדרה שתופסת את העין היא ללא ספק גיבורים. כל שאר הפרויקטים נראים כתופעות חולפות אותן נשכח בעוד שנתיים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א