8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א


סרטי קולנוע חדשים לשנת 2024

הגיע הזמן הזה בשנה שאנחנו חייבים לספק לכם רשימה של סרטי בלוקבסטרים פוטנציאליים שתרצו לראות השנה. זהו חלק הראשון של רשימת ההמלצות שלנו לסרטי קולנוע 2024. הרשימה הנוכחית מציגה את הסרטים החדשים שאמורים לצאת בין ינואר – יוני 2024. ההמלצות שאנחנו מציגים באתר הם בהתאם למה שאנחנו חושבים שאתם תרצו לראות השנה. אתם אולי באמת משתוקקים לראות חלק מהסרטים האלה אבל אנחנו באופן אישי דיי בטוחים שחלק גדול מאותם סרטים יאכזבו ויהיו גרועים. למרות ההיפ שהאולפנים יוצרים סביבם דרך ערוצי השיווק השונים והאינסופיים שיש ברשותם. הפעם בניגוד לשנים הקודמות אנחנו נציג את הדעה האישית שלנו לגבי כל סרט על מנת לתת זווית קצת יותר מיוחדת למאמר זה ונספק הימורים לגבי הצלחת הסרט בקופות. מקווה שתיהנו.
xryho nunkmho kab, 2024
סרטים מומלצים לשנת 2024


הכפיל- The Fall Guy 

מהטריילר ניתן להסיק שיש לנו כאן עסק עם קומדיית אקשן קלילה שלא ממש לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות. אנחנו מתרכזים בכוכב פעלולים שמוצא את עצמו מנסה להחזיר את כוכב הסרט בו הוא משתתף בחזרה לצילומי הפרויקט. אך בעקבות כמה ארועים מצערים מוצא את עצמו בורח לנפשו מבריונים שרוצים להרוג אותו. המפיקים הצליחו לגייס כמה שמות גדולים, על הנייר הסרט הזה נראה דיי מהנה. 
שחקנים – ראיין גוסלינג, אמילי בלאנט, אהרון טיילר ג'ונסון, ווינסטון דיוק, האנה וודינגהאם ולי מייג'ורס. 
במאי – דייויד ליץ' 
תאריך הקרנה 01.03.2024 (ארה"ב) 
דעה שלנו – להגיד את האנת אין כאן משהו מיוחד. הכל נראה כליל לחלוטין עם אינטראקציה סבירה בין בלאנט לגוסלינג. הסרט הזה כנראה יעשה את מה שמצפים ממנו בקופות אבל לא יותר מזה. 
גזר דין – סולידי 

The Fall Guy | Official Trailer

The Stuntman becomes the hero. #TheFallGuyMovie

מקום שקט: היום הראשון - A Quiet Place: Day One 

השנה אנחנו מקבלים סרט נוסף מסדרת סרטי האיימה המצליחה של מקום שקט. רק שהפעם בלי הכוכבים הראשיים של הסרטים הקודמים ובקדמת הבמה אנחנו נקבל את לופיטה ניונגו. בגדול מה שאנחנו אמורים לקבל בסרט הזה הוא הסבר לאיך הכל התחיל ואיך התגלגלנו לסרטים שקיבלנו בעבר. 
שחקנים – לופיטה ניונגו ,דניס אוהארה, ג'וסף קווין ודיג'מון הונסו. 
במאי – מייקל סרנוסקי 
תאריך הקרנה 8.03.2024 
דעה שלנו – לדעתנו הסרט הזה יהיה נפילה דיי משמעותית. בלי הכוכבים המקוריים של הסרטים הקודמים לדעתנו ניונגו לא תצליח לסחוף את ההמונים לקולנוע על מנת לצפות בסרט. סדרת סרטים זו גם בלי עזיבת בלאנשט דיי מיצתה את עצמה 
גזר דין – נפילה 

A Quiet Place: Day One | Official Trailer (2024)

Discover why our world went quiet. Watch the new trailer for #AQuietPlace: Day One

חולית: חלק שני - Dune: Part Two 

החלק השני לסרט המרהיב של וילנובה מ 2021. מבוסס על סדרת הספרים הייחודית של פרנק הרברט. הסרט הנוכחי ינסה לסגור את סאגת הספר עם מסע הנקמה של פול מואדיב באויביו שלקחו ממנו הכול. בסרט הנוכחי תהיה הרבה יותר פעילות היות ואנחנו נראה הרבה יותר קרבות בין הפראמן להארקוננים. כך שמי שאוהב אקשן יהנה מהסרט הזה הרבה יותר מהסרט הראשון. אם נסתמך על מה שקיבלנו בחלק הראשון מבניית העולם של וילנובה מצפה לנו חוויה ויזואלית ייחודית בחולית חלק 2. 
שחקנים – טימוטי שלמה, רבקה פרגוסון, זנדאיה, פלוראנס פיו, חאבייר בארדן, ג'וש ברולין, סטלאן סקארסגארד, דייב בטיסטה וכריסטופר ווקאן. 
במאי – דניס וילנובה 
תאריך הקרנה 15.03.2024 
דעה שלנו – זה כנראה יהיה אחד הסרטים המרשימים של השנה. אני חושב שזאות הייתה טעות לפצל את הפרויקט הזה ל 2 סרטים נפרדים היות ומי שלא קרא את הספר לא ממש הבין את הסוף האנמי של החלק הראשון. בכל זאות הסרט הראשון היה עשוי היטב (חוץ מהסוף) ונראה שהסרט השני ילך בעקבותיו וכנראה יהיה אחת ההצלחות היותר גדולות של השנה. 
גזר דין - הצלחה 

Dune: Part Two | Official Trailer

Long Live the Fighters. #DunePartTwo

גודזילה וקונג: האימפריה החדש - Godzilla vs Kong: The New Empire 

בלי ששמנו לב אנחנו מקבלים סרט מפלצות נוסף מבית היצר של קינג קונג וגודזילה. איך שהוא יצא שקיבלנו סידרה שלמה של הסרטים האלה בשנים האחרונות שמספרים סיפור מתמשך בעלילותיהן של המפלצות הענקיות. חובבי מפלצות ואקשן כנראה יהנו לשעתיים של הרפתקאות וקרבות בין מפלצות הענק. 
שחקנים – דן סטיבנס, ריצ'ל האוס, רבקה הול וקיילי הוטל 
במאי – אדם וינגארד 
תאריך הקרנה 12.04.2024 
דעה שלנו – אני באופן אישי לא כל כך מתלהב מסרטי מפלצות. אחרי הכל הסרטים הקודמים של הסדרה היו דיי סתמיים מהם אני לא זוכר כמעט דבר. מצד שני הסרטים האלה נותנים לקהל הפסקה של שעתיים בהם הצופה פשוט לא חושב על שום דבר ומעביר את הזמן יחסית בכיף. 
גזר דין – סולידי 

Godzilla x Kong : The New Empire

Witness the rise of a new empire. #GodzillaXKong - Only in theaters 2024

דדפול 3 Deadpool 

כנראה אחד הסרטים היותר מצופים של השנה. וזה בגלל כמה אלמנטים שהסתדרו בשורה עבור חובבי אקס מן. יו ג'קמן חוזר מפרישה ויגלם את וולברין פעם נוספת. הוא יפגוש את דדפול של ריאן ריינולדס על מנת לתת לנו מבט מחודש על האינטראקציה הייחודית של צמד המוטנטים. כשכל זה קורה תחת המטרייה הרשמית של אולפני מארוול והאקס מן נכנסים באופן רשמי לייקום ה MCU. 
שחקנים – ריאן ריינולדס, יו ג'קמן, מורנה בקארין וג'ניפר גארנר 
במאי – שון לוי 
תאריך הקרנה 03.05.2024 
דעה שלנו – כמי שגדל על סדרת האנימציה והסרטים המוקדמים של האקס מן של פוקס. זאות תהיה חוויה לראות של את ג'קמן נכנס לנעליים של וולברין. הפעם בניגוד לפעם הקודמת בה וולברין פגש את דדפול נראה את הטירוף והחיכוך בין צמד הדמויות לכל אורך הסרט. מה שייתן לצופה חוויה קומית מהפנטת. 
גזר דין – הצלחה 

Deadpool and Wolverine - Official Teaser Trailer (2024) Ryan Reynolds, Hugh Jackman

Deadpool and Wolverine is the next installment in the MCU featuring our favorite blood-soaked hero Deadpool as he gets sucked into the MCU with the help of the TVA.

פיוריוסה - Furiosa 

סרט נוסף בסדרת סרטי מקס הזועם הפעם זהו פריקוויל לסרט מקס הזועם כביש הזעם מ 2015 שיתרכז בדמותה הצעירה של פיוריוסה אותה גילמה שרליז ת'רון בכביש הזעם. היות והסרט הזה הוא הקדמה לארועים שקרו בכביש הזעם אנחונו נקבל כאן את סיפור המקור של פיוריוסה ונראה איך דמותה נבנתה לאורך השנים עד לאירועי כביש הזעם. 
שחקנים – אנה טיילור ג'וי, כריס המסוורת', טום בורק ונתן ג'ונס 
במאי – ג'ורג' מילר 
תאריך הקרנה 24.05.2024 
דעה שלנו – עד לכתיבת שורות אלה אני ממש לא יודע איך לקבל את הסרט הזה. מצד אחד ג'ורג' מילר חוזר לביים את הסרט הנוכחי שללא ספק יצליח בשחזור העולם המרהיב שראינו בכביש הזעם ב 2015. כמו כן נראה כאן גם את כריס המסוורת'. מצד שני אנחנו לא נראה כאן את טום הארדי ולא את שרליז ת'רון שדיי עשתה את כל העבודה על הדמות ואפשרה את הפקת הסרט הזה. לדעתי האישית אנה טיילור ג'וי היא לא שחקנית שיש לא את הנוכחות של כוכבת על, לפחות זה לא משהו שראיתי ממנה בעבר. היא תתקשה לסחוב את הסרט הזה על הכתפיים שלה. לשמחתה יש לה את הסטאר פאוור של המסוורת לצידה והגאונות של ג'ורג' מילר מאחורי הקלעים. אני רוצה להיות אופטימי אבל זהיר בעניין. 
גזר דין – הצלחה 

FURIOSA : A MAD MAX SAGA | OFFICIAL TRAILER #1

This is her Odyssey. #Furiosa - Only in Theaters 2024

כוכב הקופים: הממלכה - Kingdom of the Planet of the Apes 

נראה שלהוליווד מזמן נגמרו כל הרעיונות היצירתיים והם כל פעם חוזרים על עצמם בניסיון נוסף להחיות מותגים ישנים מהעבר. הפעם זהו ייקום כוכב הקופים שיזכה להתחדש בסרט חדש שינסה להמשיך את הטרילוגיה שיצאה לפני כעשור. מהכותרת ניתן להסיק שאנחנו נמשיך לעקוב אחר התפתחות הציוויליזציה של הקופים כאשר שרידי בני האדם ממשיכים בניסיונותיהם לשרוד בעולם החדש. 
שחקנים – פראיה אלן, קווין דוראנד, דישן לאכמן, וויליאם מייסי ואקא דארוויל 
במאי – ווס בול 
תאריך הקרנה 24.05.2024 (ארה"ב) 
דעה שלנו – עם מותג שמאותחל / ממשיך בפעם הרביעית / שלישית על פני השנים האחרונות. עם צוות שחקני טלוויזיה ברובו נראה שגם לאולפנים אין יותר מידי אמונה בסרט הנוכחי של כוכב הקופים. מצד שני אני בהחלט מסוקרן לראות את מה שאנחנו נקבל בסרט הנוכחי היות וכנראה נמשיך לעקוב אחר התפתחות ציוויליזציית הקופים והדעיכה התלולה של בני האנוש בעולם החדש. קצת קשה לתת הימור מה יקרה לסרט הזה ולכן אני פשוט לא אתן אחד, נלך על בטוח. 
גזר דין – סולידי 

Kingdom of the Planet of the Apes | Teaser Trailer

Director Wes Ball breathes new life into the global, epic franchise set several generations in the future following Caesar’s reign

משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק שני - Mission: Impossible Dead Reckoning Part Two 

סרט נוסף בסדרת סרטי משימה בלתי אפשרית של טום קרוז. הפעם זהו חלקו השני של הסרט אותו קיבלנו לפני שנה. יוצרי הסרטים האלה עלו על תבנית שעובדת עבורם כבר הרבה מאוד זמן ונראה שאין טעם לשנות יותר מידי היות והסרטים האלה מצליחים היטב בקופות. מתח מטובל בנגיעות ריגול יוצר כאן סדרת סרטי פעולה שרצה הרבה מאוד זמן. 
שחקנים – טום קרוז, היילי אטוול, וונסה קירבי אסאי מוראלס, סיימון פג ווינג ריימס 
במאי – כריסטופר מקווירי 
תאריך הקרנה 28.06.2024 
דעה שלנו – אם נתייחס לחלק הראשון אז החלק הראשון שבנה את הסרט כולו היה דיי מהנה, קצבי וכמעט ללא רגעים משעממים. הבעיה הייתה בחלק השני של הסרט כשהבנו את התמונה הכוללת בה אנחנו מתרכזים והחלק הזה היה הרבה פחות טוב. משהו מאוד ייחודי צריך לקרות בחלק השני על מנת שהוא יצליח לסחוף את הצופה ולא ירדים אותו כמו שזה היה בחלק הראשון. 
גזר דין – סולידי 

מי שהגיע לסוף המאמר, כל הכבוד לכם כנראה שנגענו כאן במשהו אצלכם. אם זה המצב אתם מוזמנים להירשם לרשימת התפוצה (על דאגה אנחנו לא מספימים והאמת גם לא כותבים יותר מידי בשנים האחרונות, אם לא בא לכם להקליד מייל אז לפחות תנו לייק לעמוד ותצטרפו לקבוצת פייס. לקראת סוף יוני נצא עם המשך המאמר שימליץ על שאר הבלוקבאסטרים של 2024.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א