דברה אן וול על דם אמיתי ודרדוויל



הג'ינג'ית של דם אמיתי

בממלכת מארוול / דיסני לא מפסיקים לספור את הכסף, אחרי ההצלחה הגדולה והמפתיע יחסית של קפטן אמריקה חייל החורף בקופות הגיע גם ההצלחה של שומרי הגלקסיה. עונת הקיץ מגיע לסיומה וסרטי הסתיו נמצאים בפתח. בגלל שלמארוול אין מה למכור בטווח הקצר (לפחות בקולנוע) והסרטים הבאים של מארוול הם הנוקמים עידן אולטרון של ג'וס ווידון (Joss Whedon) במאי 2015 ואיש הנמלה של פייטון ריד (Peyton Reed) שיגיע ביולי של אותה שנה. במארוול מתחילים להתרכז בסדרות הטלוויזיה שיושקו ב 2015. אחת מאותן 4 סדרות מצופות היא דרדוויל (Daredevil) של נטפליקס שתשדר את פרק הבכורה במאי 2015.


השחקן שיגלם את דמותו של העורך דין העיוור ביום ולוחם בפשע - דרדוויל בלילה הוא צ'רלי קוקס (Charlie Cox). לקוקס יצטרפו וינסנט דונופריו שיגלם את הנבל הראשי בסדרה וילסון פיסק / קינגפין, רוזריו דוסון (Rosario Dawson) מעיר החטאים ופיטר שינקאדו משמיים נופלים. 
בנוסף ל-4 השחקנים שהוזכרו תצטרף גם דברה אן וול (Deborah Ann Woll) שרק השבוע סיימה 7 עונות בדם אמיתי של HBO אבל בניגוד לרוב שחקני דם אמיתי דברה אן וול לא חשבה פעמיים והסכימה לגלם את דמותה של קרן פייג' (Karen Page) בסדרה החדשה של נטפליקס מיד עם סיום העבודה ב HBO.
בראיון שדברה אן וול נתנה ל -  Zap2It היא התייחסה לדמותה של ג'סיקה האמבי בדם אמיתי והאתגר החדש שמצפה לה בדרדוויל של נטפליקס:

"ובכן, אני כבר מתחילה להבחין בהבדלים עצומים בין שתי הדמויות (ג'סיקה האמבי מדם אמיתי וקרן פייג' של דרדוויל). אני יכולה להרגיש את עצמי אומרת, "אה, אם זאת הייתה ג'סיקה היא הייתה עושה את זה," אבל אני רוצה לנווט באופן שונה הפעם. זאות תמיד הולכת להיות אני בדרך כלשהי. אני חושבת, כשחקנית, זה חלק מהעניין. את צריכה להביא את עצמך לדמות, ובגלל זה יש לך הזדמנות לבקר שוב תפקידים שביצעת בעבר, כך שאת יכולה לראות אנשים שונים מביאים את עצמם לתפקיד. 
אז זה תמיד הולך להרגיש קצת דומה כי זה תמיד יהיה חלק ממני, אבל אני יכולה לבחור להגיב באופן שונה. זאת הייתה באמת חוויה מעניינת, למעשה, ההפסקה הזאות מדמותה של ג'סיקה. זה מרגיש קצת מוזר. ג'סיקה הייתה כמו זוג מכנסי ג'ינס ישן. הכרתי כל קרע, כל נקודה שרועה. זה פשוט התאים לי בדיוק אחרי כל כך הרבה שנים. קארן, זה הולך לקחת קצת זמן, אבל אני מתחילה להבין איך אני משתלבת בבגדים האלה"

בקומיקס המקורי של דרדוויל קארן פייג' היא אהובתו של מאט מרדוק (Matt Murdoch) ובסרט ההוליוודי משנת 2003 (בו בן אפלק התרסק וריסק את המותג כולו) למי שזוכר דמותה של קארן פייג' נרצחה ע"י בול פגיעה  (Bullseye).
ממה שאפשר להבין מתגובה נוספת של דברה אן וול, השחקנית הג'ינגית תצטרך לשנות משהו במשחקה כי קארן פייג' אותה היא תגלם שונה לחלוטין מג'סיקה האמבי

"אה, נכון. אני מכירה את קארן רק כארבעה שבועות בניגוד לשבע שנים. "אני צריכה לעשות את העבודה הזאת שוב מהתחלה, ואולי בעוד שנתיים אני אהיה בנקודה אליה הגעתי עם דמותה של ג'סיקה. אבל זה פשוט לוקח קצת מאמץ נוסף כדי להגיע לשם, ומה שהופך את הדברים לאמיתיים יותר, כל מה שאת צריכה לעשות זה להביא את עצמך לשם. זוהי תזכורת של כמה מיוחד זה היה לעשות את אותו התפקיד במשך 7 שנים"

כמו שזה נראה עכשיו דרדוויל הולכת להיות סדרה קודרת ורצינית. מתגובותיה והתלהבותה של דברה אן וול מצפה לנו עונה מעניינת מאוד במיוחד אם כותבי הסדרה ישלבו בדמותה של קארן פייג' את התמכרותה להרואין וההתדרדרות לפורנוגרפיה מהקומיקס. דברה אן וול נתנה כמה סצנות נועזות בדם אמיתי לכן יהיה מעניין לראות מה מצפה לנו בדרדוויל. אם במארוול ישנו גישה ויתנו את האישור להפוך את דרדוויל ליותר רצינית וקודרת בניגוד מוחלט למה שראינו מפרויקטים קודמים של מארוול. אם זה בקולנוע או בטלוויזיה אולי מארוול סוף סוף תוכל להפוך לחברה רצינית ולא מסחטת כסף מילדים קטנים כמו שהיא נתפסת היום. 

תאריך שידור דרדוויל בארה"ב

נטפליקס הזמינו 13 פרקים לעונה החדשה שתעלה לשידור בחודש מאי 2015

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א