סרטים חדשים בקולנוע סתיו 2014


סרטים מומלצים בקולנוע סתיו 2014

עכשיו כשהקיץ עומד להסתיים ואיתו נעלמים כל שוברי הקופות הגדולים ביותר של השנה, אנו נכנסים לעונת הסתיו. מה שאומר שישנם כמה סרטים חדשים אותם שווה לראות גם בעונה זו של השנה. אלה לא יהיו שוברי הקופות הגדולים ביותר של השנה אבל עדיין ישנם כמה סרטים מומלצים ששווים התייחסות. 
אז בואו נתחיל. 

סרטים מומלצים לחודש ספטמבר 2014

The Drop

סרטו האחרון של ג'יימס גנדולפיני בו הוא משתף פעולה עם טום הרדי בסרט דרמת פשע החושפת בפני הצופים את השוק השחור של העולם התחתון בו נחשפת שיטת הלבנת הכספים של כנופיות הפשע המקומיות. במרכז העניינים נמצאים גנדולפיני והרדי הנשדדים ע"י צמד פושעים מקומי. הכסף שנשדד הוא ... כמו שניחשתם כסף של המאפיה וגיבורנו מתחייבים להחזיר את הכסף. בנוסף לגנדולפיני והרדי מופיעה בסרט נעמי רפשה.
תאריך הקרנה 12 לספטמבר 

הרץ במבוך - The Maze Runner 

סרט הרפתקאות נעורים קלאסי בו הכול משתנה כשגיבורנו מוצא את עצמו בעולם מסתורי של נערים הממוקמים ליד הכניסה למבוך עצום ומה שמייחד אותו זאת העובדה שכל צמד נערים שנכנס פנימה אף פעם לא מוצא את הדרך בחזרה החוצה. לא ניתן למצוא בסרט שחקנים בולטים ומוכרים מהשורה הראשונה אבל לפי הטריילר זה הסרט לו צריך לצפות לפחות בחודש ספטמבר.
הרץ במבוך מגיע לקולנוע ב – 19 לספטמבר 

נקודת שוויון - The Equalizer

דנזל וושינגטון ממשיך לעשות סרטי אקשן בהם הוא משחק את האיש הכול יכול ולא משנה מול כמה יריבים הוא ניצב הוא תמיד מתגבר עליהם בסטייל. נקודת שוויון לא שונה, וושינגטון הוא לוחם לשעבר שלוקח את החוק לידיים ברגע שנערה אותה הכיר כמה שניות לפני מוצאת את עצמה בבית חולים תודות למאפיה הרוסית. ברגע שאותה כנופיה מקומית מרגישה את נחת זרועו של וושינגטון נפתחת חזית חדשה של גיבורנו מול כל הפשע המאורגן בעיר.
נקודת שוויון יוקרן ב 26 לספטמבר

סרטים מומלצים לחודש אוקטובר 2014

נעלמת - Gone Girl

לפני שבן אפלק הפך להיות האביר השחור הוא הספיק לצלם את הסרט נעלמת. הסיפור עוקב אחרי אפלק הנמצא המוצא את עצמו בחיפוש אחרי אשתו שבין רגע נעלמה. ככל שהעלילה מתקדמת חלק מהחוקרים והתקשורת מפנים את האצבע לכיוונו של אפלק מה שהופך אותו לחשוד העיקרי ברצח. אני לא אחד שממש אוהב את אפלק לא כבמאי ובמיוחד לא כשחקן אבל הסיבה היחידה בשבילה מומלץ לראות את הסרט היא רוזמונד פייק המשחקת את אשתו של אפלק בסרט
נעלמת יגיע לקולנוע ב 3 לאוקטובר
Oct. 3rd

אלכסנדר – Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day

טוב אני לא ממש בטוח שהתרגום לעברית של הסרט הזה הוא נכון אבל מצד שני לפי השם הארוך וממש ממש מוזר אי אפשר להאשים את המתרגמים לפחות לא במקרה הזה. אלכסנדר היא קומדיה טיפוסית של סטיב קארל. הסרט מתרכז במשפחה אמריקנית טיפוסית בה הבן האמצעי עובר במשך רוב חייו את היום הגרוע כל יום מחדש בזמן שכל חברי משפחתו פשוט נהנים מהחיים אבל יום אחד הכול משתנה. בזמן שהמשפחה עוברת את אחד הימים הגרועים מכל אלכסנדר מוצא את עצמו סובל הרבה פחות. הסרט הוא קומדיה מוטרפת המציגה מצבים הזויים בהחלט מה שכן זה שחלק מזה די משעשע.
אלכסנדר מגיע לקולנוע ב 10 לאוקטובר

דרקולה שלא סופר - Dracula Untold

בניגוד לסרט הקודם שם אי אפשר להאשים יותר מידי את המתרגמים המקומיים. בסרט הזה אפשר בהחלט, "דרקולה שלא סופר" נשמע כמו שם די מטומטם לסרט. בזמן שזהו התרגום הישיר מהשפה האנגלית חייבים להיות קצת יצירתיים. באנגלית זה אולי נשמע סביר אבל בתרגום לעברית זה נשמע די מטומטם. בזמן ששם הסרט העברי נשמע ממש לא מושך, הסרט עצמו נראה די מעניין. הסרט יספר את סיפור המקור של דרקולה איך הוא הפך לערפד הידוע לשמצה, יותר חשוב למה ומה הייתה הסיבה האמיתית למהלך הדרסטי אותו ביצע לוק אוונס (דרקולה בשבילכם).
דרקולה שלא סופר יהיה בקולנוע ב 17 לאוקטובר.

Fury

סרט חדש בכיכובו של בראד פיט בו הוא מגלם שריונר המפקד על צוות טנק בזמן מלחמת העולם השנייה. זה בהחלט לא ממזרים חסרי כבוד ומתרכז יותר בצד הדרמתי של אותה מלחמה. לפי הטריילר הסרט נראה כעשוי היטב ונקווה שהוא יספק את הסחורה.
הסרט יוקרן ב 17 לאוקטובר

סרטים מומלצים לחודש נובמבר 2014

בין כוכבים - Interstellar

סרט ממש לא ברור לפחות לדעתי. סרט של כריסטופר נולאן בו הוא מביים את מתיו מקונוהיי הוא תמיד סרט שחייבים לקחת אותו בחשבון. ממה שהבנתי כמה אסטרונאוטים יוצאים למשימה להצלת העולם כשהקאטש הוא שהם לא יודעם מתי ואם הם חוזרים לכדור הארץ. אני אישית לא ממש הבנתי על מה הסרט לכן אני לא ממש מתלהב מהסרט, והציפיות שלי לא בעננים למרות שזה כריסטופר נולאן. 
בין כוכבים יגיע לקולנוע ב 7 לנובמבר

טיפשים בלי הפסקה 2 – Dumb and Dumber To

ג'ים קארי וג'ף דניאלס מנסים לשחזר את ההצלחה של הסרט המקורי משנת 1994. בזמן שהסרט החדש נראה הזוי לחלוטין בדיוק כמו הסרט המקורי אני בספק אם הוא יזכה להצלחה לה זכה הסרט הראשון בשנות ה 90.
טיפשים בלי הפסקה 2 יגיע למסך הגדול ב 14 לנובמבר

משחקי הרעב: עורבני חקיין חלק 1 – The Hunger Games: Mockingjay – Part 1

הסרט השלישי בכיכובה של ג'ניפר לורנס המבוסס על שלושת הספרים של סוזן קולינס יהיה שונה לחלוטין ממה שראינו במשחקי הרעב הראשון ומשחקי הרעב- התלקחות. עורבני חקיין 1 הוא חלק ראשון מבין 2 המבוסס על הספר השלישי בסדרה והוא יתרכז יותר בתוצאות של הסרט השני, יחשוף פרטים חדשים על העולם של פאנום, יגלה מה בדיוק קרה בסוף של הסרט השני ויכין את הקרקע למערכה המכרעת אותה נראה בסרט האחרון בסדרה.
משחקי הרעב: עורבני חקיין 1 יגיע ב 21 לנובמבר

איך להיפטר מהבוס 2 - Horrible Bosses 2

סרט ההמשך לקומדיה הפרוע משנת 2011 מחזיר את קווין ספייסי וג'ניפר אניסטון לסיבוב שני. הטריילר נראה די נחמד אבל קצת קשה להבין מה הולך לקרות בסרט עצמו. בכל מקרה סרט שבהחלט שווה לבדוק.
איך להיפטר מהבוס 2 מגיע לקולנוע ב 26 לנובמבר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א