סטיבן אמל: עם הכרזה על החץ הירוק בקולנוע


האם סטיבן אמל משתדרג

אנחנו כבר יודעים שהיקום הטלוויזיוני והיקום הקולנועי של די.סי קימיקס הם 2 דברים נפרדים לחלוטין כמו שג'וף ג'ונס ציין לפני כמה חודשים. וגם הרצון האז של ליאם ניסן לחזור ולגלם את ראס אל גול הפעם בסדרת הטלוויזיה של CW החץ הירוק לא עזר, כי שבוע אחרי הראיון אותו ניסן נתן ל MTV ב CW חשפו שמאט נאבל מסרט רידיק האחרון הולך לגלם את דמותו של הנבל בעונה השלישית של החץ הירוק. כל זה לא מונע ממעריצי החץ הירוק לבקש ולקוות שסטיבן אמל החץ הירוק בכבודו ובעצמו יופיע בסרט ליגת הצדק הקורה עור וגידים.

בסוף השבוע בסולט לייק סיטי שאירח את הקומיקון סטיבן אמל שוב נשאל ע"י הנוכחים במקום את שאלת ליגת הצדק הרגילה. הפעם הייתה לו תשובה מקורית.

"אני לא חושב שלוגיסטית יקום הטלוויזיה והיקום קולנועי יכולים להתקיים ולהתאחד, אנחנו מצלמים במשך עשרה חודשים בשנה, פשוטו כמשמעו עשרה חודשים. אני רק חושב על כמה קשה זה הולך להיות עבורנו כאשר אנחנו נעשה את ההצלבות, עם הפרקים המאוחדים עם הפלאש, הלוגיסטיקה של זה ..., בטח, אני הייתי רוצה להיות בו (סרט ליגת הצדק). בהחלט! אם Hawkeye יכול להיות בנוקמים, אז החץ ירוק יכול להיות בליגת הצדק".

אמל המשיך "אבל תשמע, ואני כבר אמרתי את זה לפני, ואני חוזר על עצמי, אבל תן לי להגיד את זה שוב. אנחנו לא משחקים את גרסאות הטלוויזיה של חץ ירוק, Black Canary, פלאש, Firestorm, ארסנל, ועוד. אנחנו מנסים להציג את הדמויות כפי שהם קיימים ברגע זה ממש. ואנחנו לא צריכים סרטים כדי להצדיק תכנית הטלוויזיה שלנו".

למרות שנראה שסטיבן אמל ממש רוצה אנחנו לא נקבל אותו בליגת הצדק אבל זה היה יכול להיות ממש נחמד אם הוא היה שם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א