טרילוגיה של שליחות קטלנית ג'נסיס מקבלת תאריכי שחרור רשמיים

עדכון שליחות קטלנית

הסרט החמישי בסדרת סרטי שליחות קטלנית אמור להגיע ב 2015. שליחות קטלנית ג'נסיס (Terminator: Genisys) הולך להיות אתחול / ריבוט של הסדרה כולה. אולפני פאראמונט כבר אישרו שהוא הולך להיות החלק הראשון בטרילוגיה החדשה של שליחות קטלנית. בנוסף האולפנים שריינו תאריכים עבור צמד הסרטים שיהיו המשכו הישיר של הסרט הראשון (ג'נסיס) בשנים 2017 ו- 2018 מה שאומר ששלושת הסרטים יצולמו אחד אחרי השני במהלך 9 החודשים הקרובים.

הסרט השני בסדרה (שליחות קטלנית 2) קיבל את התאריך 19 למאי 2017 שבוע אחד בדיוק אחרי יציאתו לאקרנים של סרט מארוול לא ידוע (רוב הסיכויים זה יהיה אחד מהשניים: הבלתי אנושיים - Inhumans או ת'ור 3 - Thor 3) הסרט השלישי בטרילוגיה של שליחות קטלנית המחודש יגיע ב 29 ליוני 2018 שזה שבוע אחד לפני סרט מארוול נוסף (נכון להיום לא ידוע איזה סרט).

כמו כן בנוסף לטרילוגיה החדשה שתגיע לקולנוע בשנים הקרובות גם סדרת טלוויזיה נמצאת בשלבי פיתוח. הכותבים של שליחות קטלנית: קורותיה של שרה קונור אשלי מילר וזאק סטנז שיקשרו את סדרת הטלוויזיה עם סרטי הקולנוע בדומה למה שמארוול ורשת ABC עשו עם סוכני המגן (ובניגוד מוחלט למה שדי. סי ו CW עושים נכון להיום).

מעטים מפרטי העלילה נחשפו אבל מה שידוע הוא ש T-800 קשיש יכנס לתמונה וארנולד שוורצנגר יגלם את הרובוט המזדקן כמו כן שרה קונור, ג'ון קונור וקייל ריס יופיעו בסרט הראשון. את הדמויות הראשיות יגלמו אמיליה קלארק, ג'ייסון קלארק וג'יי קורטני. כמו כן ג'.ק סימונס ומאט סמית צריכים לגלם דמויות חשובות בטרילוגיה.

נכון להיום ארנולד שוורצנגר זה לא אותו כוכב מלפני 20 שנה ולטרילוגיה החדשה תהייה תחרות מאוד קשה מול מארוול כפי שראינו מהתאריכים בהם הסרטים הולכים לצאת, וכאן בדיוק נכנסת אמיליה קלארק. אחרי הבאזז האדיר של משחקי הכס היא אמורה להוביל את הטרילוגיה להצלחה השאלה אם היא ארנולד וכל הקאסט יצליחו להוביל את הטרילוגיה לארץ המובטחת? בנוסף לאלמנטים של העתיד האפל שיום הדין של ג'יימס קמרון הציג לעולם ב 1991 קיבלנו השנה מאקס מן העתיד שהיה, מה שאומר שחומרי היסוד עליהם תיבנה הטרילוגיה של שליחות קטלנית היא לא משהו ייחודי לסדרה עצמה, וזה כמובן יקשה לטרילוגיה להצליח. למרות ששליחות קטלנית: יום הדין היה מהסרטים הראשונים שהציגו את כעב הראש של המעברים בין גרסאות שונות של העתיד העבר וההווה, אף אחד לא ירחם על סרט שלא יספק את הסחורה במיוחד עם אינפלציית סרטי גיבורי העל שלא משאירה תחרות כמעט לשום ז'אנר אחר במהלך חודשי הקיץ החמים.

טרילוגיית שליחות קטלנית תגיע לקולנוע בתאריכים הבאים:

שליחות קטלנית: ג'נסיס - 1 יולי 2015
שליחות קטלנית 2 - 19 מאי 2017
שליחות קטלנית 3 – 29 יוני 2018


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א