ביקורת הדרך לגיהנום עם ליאם ניסן

הדרך לגיהינום

הסרט הוא דרמת מתח בכיכובו של ליאם ניסן אשר מגלם את סוכן אפ בי אי בשם מאט שודר שהיה חובב אלכוהול מושבע והצליח להיגמל. בעקבות גמילתו הפך שודר לבלש פרטי, הוא נשכר ע"י סוחר סמים לאתר את האחראים לחטיפת אשתו. במהלך חיפושיו של שודר נחשפים בפניו פרטים מזעזעים על עולם הפשע, אל שודר חובר במפתיע נער צעיר הנודד בין בית תמחוי לנדידה ברחובות ומסייע לו בחקירתו. אט אט מתגלים עוד פרטים שמדליקים נורות אזהרה אצל שודר. במהלך ניסיון תחקור של מספר עדים הקשורים למקרי עבר החל שודר לגלות עקבות שהובילו אותו לרכב גדול של אנשי מקצוע, בצבעים שונים שנראה עוזב את הזירות השונות ובתוכו 2-3 אנשים שנראו מושכים בכוח וחוטפים בחורות. אחת הסצנות המותחות בסרט הייתה קשורה לאחד העדים המרכזים בחקירה ומקום מגוריו היה הפתעה שהשפיע על עלילת משנה בסרט. סצנת המוות לקראת סוף הסרט הפתיע את הצופה ופתחה בפני עלילת הסרט את האפשרות להמשיך ולהתפתח.

עלילת הסרט הייתה מפתיעה במקצת, הייתה התקדמות מעניינת בעלילה. אם יכולתי הייתי מכניס לסרט יותר סצנות פעולה בדומה לסרטיו הקודמים של ניסן (חטופה 1,2, נון סטופ) ולעדן את השימוש הבוטה בסצנות. אורכו של הסרט היה כ113 דקות ובמהלכו הייתה תחושה שהתסריט לעוס במידה מסוימת והיה ניתן לקצרו במקצת ולהוסיף סצנות של הנער הצעיר, שהיה מאוד קל להתחבר לדמותו. הסצנה האהובה עלי במיוחד הייתה כאשר שודר חזר למכוניתו לאחר שהעסקה השתבשה והופתע לגלות שהנער לא נמצא במכוניתו.
את דמותו של הנער טיג'י אשר הייתה מאוד חביבה וקלילה הכרנו לראשונה בסצנה חביבה שבה ניראה מצייר בספריה והסופרת ניגשת אליו ומעירה לו על כך ש"תפסה" אותו שהוא ישן בשירותי הספרייה לאחר שהשאיר אחריו בלגן רב, שודר שישב בסמוך אליו החל לשוחח עמו בעקבות ציורו של הנער שנפל לרגליו. 
השימוש בהומור הציני בדמותו של הנער הוסיפה לסרט גוון מיוחד, מכיוון שלא מדובר בעוד סרט מתח "רגיל" עם סצנות של אלימות וחטיפה, אלא סרט עם אלמנטים הומוריסטים בכיכובו של הנער הצעיר אשר מגולם במקצועיות רבה ע"י השחקן בריאן בראדלי. 
אני ממליץ מאוד על הסרט לכל חובבי הדרמת מתח!.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א