סדרת טלוויזיה קריפטון נמצאת בתכנון


קריפטון בדרך אלינו


בזמן שאולפני מארוול עושים חייל בקולנוע, האחים וורנר מתפזרים על המסך הגדול ולא יודעים מה בדיוק צריך לעשות עם הדמויות של די. סי קומיקס. על המסך הקטן המצב הוא שונה לחלוטין.  די סי קומיקס שולטים ללא עוררין עם 4 סדרות בכמה רשתות שונות: החץ הירוק ופלאש ב CW, גותהאם בפוקס וקונסטנטין של הלבלייזר ב NBC. 

למארוול לעומת זאת יש סדרה אחת בודדת: סוכני המגן ב ABC. בגלל שמארוול החליטו להיכנס גם לטלוויזיה עם סדרות חדשות כמו: הסוכנת קרטר, דרדוויל, לוק קייג', ג'סיקה ג'ונס ואיירון פיסט. בדי. סי החליטו לא להישאר מאחור.

השמועה הנוכחית מתייחסת לדיוויד ס. גוייר (David S. Goyer). האיש שעבד ביחד עם כריסטופר נולן על כתיבת התסריט לטרילוגיית האביר האפל, כתב לזאק סניידר את התסריט לאתחול של סופרמן - איש הפלדה וגם כיום האיש מעורב בסדרת הטלוויזיה של NBC קונסטנטין. מתכנן סדרת סופרמן שתגיע לטלוויזיה לקראת העונה הבאה, ואני לא מדבר עם סופרגירל שכבר נמצאת בשלבי הפקה ב CBS.

מאז סמולוויל שעקבה אחרי התבגרותו של סופרמן הצעיר לא ראינו את איש הפלדה על המסך הקטן. בגותהאם החליטו להתעלות על קלארק קנט של סמולוויל והציגו לנו את דמותו של ברוס וויין כשהוא ילד קטן. כעת נראה שגוייר הולך הרבה יותר רחוק והוא עובד על סדרת טלוויזיה שתתמקד בתקופה לפני לידתו של קאל אל, מבולבלים ? אני אסביר. 

לפי השמועה האחרונה מבלידינג קול (האתר שפרסם שסדרת סופרגירל וסדרת אקס מן נמצאות בתכנון) גוייר עובד על סדרת טלוויזיה שתקרא קריפטון. נכון להיום זהו הפרט היחיד שדלף עד כה, לפי שם הסדרה לא קשה להבין שקריפטון תתמקד בכוכב הלכת של סופרמן לפני השמדתו. בגלל שאין יותר מידי פרטים שאפשר להסתמך עליהם (חוץ מבלידינג קול) לא ידוע איזה רשת תשדר את קריפטון. מה שאפשר להגיד הוא שישנה סבירות שיהיה קשר כלשהו בין קריפטון לסופרגירל של CBS שתעקוב אחרי הרפתקאותיה של קארה זור-אל בת דודתו של איש הפלדה.

מעורבותו של גוייר בפרויקט יכולה לרמוז על קשרים בין הסדרה שקורה עור וגידים לבין כוכב הלכת קריפטון שתואר בהרחבה באיש הפלדה ותרחיב על החיים והפוליטיקה הפנימית של הכוכב, חוץ מזה נמשיך לחכות עד שפרטים נוספים ידלפו לרשת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א