ביקורת: נראה אותך שוטר

ביקורת סרט נראה אותך שוטר

הסרט נראה אותך שוטר (Let's be Cops) הוא קומדיה קורעת מצחוק בכיכובם של דיימון ווינס ג'וניור בתפקיד ג'סטין,ג'ייק ג'ונסון בתפקיד ריאן ואנדי גרסיה בתפקיד ברולין. ג'סטין וריאן הם שני גברים אשר לא הצליחו בקריירה שלהם. הם יוצאים למסיבת תחפושות בתחפושת של שוטרים ומגלים שמדובר בעצם בנשף מסיכות. הם יוצאים מהמסיבה ובעקבות כך שחושבים שהם שוטרים אמיתיים. ריאן משכנע את ג'סטין להתחזות לשוטרים,למרות שבמהלך הסרט ג'סטין חושש מאוד שיגלו אותם. בדרך הם נאלצים להתמודד עם מקרים שונים של פשע, כולל מקרה המעורבת בו אישה שאחד מהם מתאהב בה.

הסצנה האהובה עליי והמצחיקה ביותר לדעתי, היא כאשר הגיעו שוטרים אמיתיים ויחד הם נכנסו לתוך חנות לכלי בית אשר נשדדה. אחד מהרעים, גבר שמן ומגודל קופץ על ריאן כאשר הוא ערום לגמרי.
בסרט היו אלמנטים של מתח מאחר ולא היה ידוע כיצד שני השוטרים המתחזים יצליחו להסתיר את עובדת היותם שוטרים לא אמיתיים.
הסצנה המפתיעה ביותר הייתה כאשר ג'סטין, אשר לבש מדים אמיתיים של שוטר בשם צ'אנג, ולכן כונה כך על ידי ריאן, פגש לקראת סוף הסרט את השוטר צ'אנג האמיתי, לאחר שמספר שוטרים טפחו להם על השכם על עבודתם הטובה.

 סצנה מצחיקה נוספת היא כאשר שני השוטרים המתחזים ניהלו מעקב אחר הפושע מוסי, ותצפתו מחלון הדירה של אישה הגרה באזור המחסן הסודי של מוסי וחבורתו. אישה זו ניסתה לפתות אותם בכל מיני דרכים תוך כדי התערטלות על הספה בצורה מינית פרובוקטיבית.
בסרט סצנות מצחיקות רבות, לא היה רגע אחד משעמם ונהניתי מאוד מהתקדמות העלילה.


אהבתי מאוד את שני השחקנים, השילוב ביניהם מעולה. אהבתי מאוד את השחקן קיגן מייקל קי, שגילם את הבחור הסטלן פופה. שחקן נוסף אשר מככב בסרט הוא ג'יימס די ארסי המגלם את הדמות מוסי. השחקן הבריטי מגלם בצורה מעולה את הבחור הרוסי הרע והאכזרי.
 המוסיקה הייתה טובה, דרמטית בקטעים הרלוונטיים ובעיקר אהבתי את המוסיקה השחורה שהכניסה לאווירה של קומדיית פשע.
לפני הצפייה בסרט, ציפיתי שזו תהיה קומדיה טיפוסית אך נוכחתי לראות שזו קומדיה אשר משלבת את ז'אנר זה עם פשע ופעולה, יחד עם אלמנטים של מתח, מאחר ולא היה ידוע מה עומד לקרות בכל רגע לשוטרים המתחזים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א