סרטים מומלצים בקולנוע 2014


סרטים מומלצים

הגענו לאמצע של שנת 2014 וזה זמן מצוין כדי לבדוק איזה סרטים מומלצים נשארו לנו לראות השנה. אנחנו בעיצומו של הקיץ וזה אומר שיש הרבה שוברי קופות שאוטוטו יוצאים לאקרנים. בפוסט זה נסרוק איזה סרטים גדולים צפויים לצאת עד סוף השנה והאם סרטים אלה באמת מומלצים או שווים את הבאז האדיר שהם מייצרים. 
עברו כמה שנים מאז פרסום מאמר זה, אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת והעדכנית שלנו אתם מוזמנים לבקר כאן.

רחוב ג'אמפ  22 - 22 Jump Street


באמת שקשה לי להתייחס לסרט זה. אני מודה שהייתי צופה בסדרת הטלוויזיה בתחילת שנות ה 90 ולקבל את הסרט רחוב ג'אמפ 21 שהיה קומדיה הזויה בלי שום קשר לאופי הסדרה היה מאוד מוזר. אני מודה שהסרט היה משעשע רוב הזמן, הסרט הנוכחי ישמור על אותה המסגרת  קומית בדיוק, כך שאוהבי הקומדיות ישמחו לקבל את רחוב ג'אמפ 22
מגיע אלינו: 13 יוני 
שחקנים: צ'אנינג טאטום, ג'ונה היל, אייס קיוב.
בימוי: פיל לורד, כריס מילר

רובוטריקים: עידן ההכחדה   - Transformers: Age of Extinction


הסרט הרביעי בסדרת הסרטים של הרובוטריקים. מומלץ למי שאוהב הרבה אקשן, מכוניות מגניבות, רובוטים ענקיים ושחקנים יפים. בקיצור אם אתם אוהבים את הסרטים של מייקל ביי, הסרט החדש של הרובוטריקים לא יהיה שונה יותר מידי מהסרטים הקודמים. פרט נוסף שכדאי לדעת הוא שמייקל ביי הביא את השחקן האהוב עליו מארק וולברג על מנת שיעזור לו לבצע מין חצי ריבוט לסדרת הסרטים כמו כן השחקנים שמגלמים את הדמויות האנושיות הם דמויות חדשות לגמרי ואת כל האנשים שראינו בשלושת הסרטים הקודמים לא נראה בסרט הרביעי.
תאריך שחרור: 27 יוני 
שחקנים: מארק וולברג, ניקולה פלץ.
במאי: מייקל ביי

לילה מסוכן - Deliver Us from Evil


אריק באנה הוא שוטר ניו יורקי המצטרף לכומר וביחד הם נלחמים בתופעות על טבעיות בסגנון גרוש שדים. הסרט קיבל שם עברי מנותק מהמציאות (כמו שתמיד עושים בארץ) הסרט עצמו נשמע די הזוי אבל כל סרט עם אריק באנה שווה צפייה.
בקולנוע: 2 ביולי
שחקנים: אריק באנה, אדגר רמירז, אוליביה מון, ג'ואל מקהייל
בימוי: סקוט דריקסון

כוכב הקופים: השחר - Dawn of the Planet of the Apes


אישית לא התחברתי לסרט מ 2008 אבל הסרט הנוכחי נראה קצת יותר מבטיח עם צוות שחקנים איכותי המבטיח לנו חוויה מעניינת בעולם הפוסט אפוקליפטי הנוצר אחרי מגפות מלחמות והקונפליקט המבטיח עם הקופים.
תאריך יציאה לקולנוע: 11 ביולי
שחקנים: אנדי סרקיס, גארי אולדמן, קרי ראסל, ג'ייסון קלארק
במאי: מאט ריבס

עלייתה של ג'ופיטר - Jupiter Ascending


הסרט החדש של האחים וואשובסקי (החברה שהביאו לנו את המטריקס) נראה כמשהו מבטיח שחובבי מדע בדיוני יאהבו. אבל בגלל שמאז המטריקס האחים לא ממש הצליחו בפרויקטים שהם הביאו לקולנוע, עלייתה של ג'ופיטר הוא אבן דרך משמעותית מאוד בקרירה של השניים. מילה קוניס היא סוג של נסיכה בזמן שצ'אנינג טאטום הוא לוחם / שומר ראש המנסה להגן ולהציל אותה מכוחות הרשע.
תאריך יציאה: 18 יולי
שחקנים: מילה קוניס, צ'אנינג טאטום, שון בין, אדי רדמיין.
במאי: אנדי וואשובסקי, לנה וואשובסקי.

הרקולס - Hercules


דה רוק הוא זה שיחיה את דמותו של הרקולס ויביא אותה למסך הגדול בסרט שאולפני MGM בונים עליו כאילו אין מחר, אחרי הכול זהו שובר הקופות (פוטנציאלי) היחיד של האולפנים שבשנים האחרונות ירדו מגדולה. דוויין ג'ונסון הוא אחד מכוכבי האקשן הבולטים ביותר בזירת סרטי הפעולה כיום כך שזה יהיה מאוד מעניין לראות מה כוכב ה WWE יוכל לעשות עם דמותו של הרקולס על המסך הגדול.
יוקרן ב 25 יולי
שחקנים: דווין ג'ונסון, אירינה שיק.
בימוי: בראט ראטנר

שומרי הגלקסיה - Guardians of the Galaxy


בגדול שומרי הגלקסיה זה קומיקס די זניח ביקום של מארוול אבל מה לעשות שהחברה של מארוול צריכים לייצר סרטים כל שנה (נכון להיום עד 2028)  ונגמרים להם גיבורי העל מהשורה הראשונה. במצב כזה הם פשוט פונים לקומיקסים הזניחים שלהם בדמות שומרי הגלקסיה ואיש הנמלה. לפי הטריילרים שומרי הגלקסיה נראה משעשע והוא נראה כסרט שיהיה נחמד להעביר איתו את הזמן אבל שום דבר יותר מזה.
תאריך שחרור: 1 אוגוסט 
שחקנים: כריס פראט, זואי סלדנה, ברדלי קופר, וין דיזל
בימוי: ג'יימס גאן

צבי הנינג'ה -Teenage Mutant Ninja Turtles


רימייק נוסף של מותג שישב על המדף כבר הרבה שנים. לפי הטריילר הסרט נראה הזוי בקטעים מסוימים. בסרט הנוכחי הצבים נראים יותר מדי גדולים ומסיביים. בהחלט יהיה שווה לראות מה יהיה המוצר הסופי במיוחד כאשר וויליאם פיכטנר מופיע באחד התפקידים הראשיים וגם איך אפשר בלי מגאן פוקס, תמיד כיף לראות אותה.
נראה אותו אצלנו ב 8 אוגוסט
שחקנים: מגאן פוקס, וויליאם פיכטנר, וופי גולדברג וטוני שאלוב.
בימוי: ג'ונתן ליבסמן

לוסי - Lucy


העלמנה השחורה היא הדמות איתה סקרלט ג'והנסון מזוהה יותר מכל לפחות בשנים האחרונות, והיא הדמות היחידה ביקום של מארוול ללא כוחות על. אז מה עושה סקרלט ג'והנסון כדי להשיג לעצמה כוחות על כדי להתפרע קצת על המסך ? היא חוברת ללוק בסון בלוסי שנראה כסרט אקשן די מבטיח.
תאריך הקרנה: 8 אוגוסט 
שחקנים: סקרלט ג'והנסון, מורגן פרימן.
בימוי: לוק בסון

המעניק - The Giver


לפי הטריילר קצת קשה להבין אבל הסרט מתבסס על רעיון אותו הרבה מאוד סרטים מעתיקים אחד מהשני. עולם מושלם , חוסר בחירה טבעית של האינדיבידואל בחברה הנשלטת ע"י תאגידים והתוצאות ההרסניות אותן מביאה הבחירה הלא נכונה של הגיבור. על הנייר נראה מבטיח אבל לא צריך להיות מופתאים ברגע שהסרט לא יעלה הל הציפיות.
תאריך שחרור למסכים: 14 אוגוסט 
שחקנים: ברנטון תווייטס , ג'ף ברידג'ס, מריל סטריפ, קייטי הולמס
במאי: פיליפ נויס

בלתי נשכחים 3 - The Expendables 3


זהו ללא ספק הולך להיות אחד הסרטים הגרועים ביותר של השנה בדיוק כמו צמד הסרטים שקדמו לפרק השלישי שיסגור את הטרילוגיה. ועם כל זה אני עדיין לא הולך לפספס את הסרט שירכז כל כך הרבה כוכבי אקשן מזדקנים עליהם גדלתי.
יגיעה לקולנוע ב 15 אוגוסט
שחקנים: סילבסטר סטאלון, וג'ייסון סטטהם,ג'ט לי, אנטוניו בנדרס, ווסלי סנייפס, דולף לונדגרן, מל גיבסון, הריסון פורד וארנולד שוורצנגר.
בימוי: פטריק היוז

עיר החטאים: עלמה להרוג - Sin City: A Dame to Kill For 


לפרנק מילר ורוברט רודריגז לקח בסה"כ 9 שנים להוציא את סרט ההמשך לשובר הקופות מ 2005 והסרט הזה עם קאסט מרשים באותה המידה כמו שהיה בסרט הראשון נראה כסרט שבהחלט שווה לחכות לו. הסרט מומלץ לכל מי שאוהב את ז'אנר הסרטים הגרפיים בסגנון 300 וסדרת ספרטקוס של סטארז (אווה גרין כנראה ממש אוהבת את הסגנון כי בתחילת השנה היא הופיעה ב 300 עליית האימפריה).
תאריך שחרור: 22 אוגוסט 
שחקנים: אווה גרין, ג'וסף גורדון ליוויט, ג'סיקה אלבה, ברוס וויליס, ג'וש ברולין, מיקי רורק, רוסריו דוסון, ריי ליוטה וליידי גאגא.
בימוי: פרנק מילר, רוברט רודריגז

בין כוכבים - Interstellar


הטריילר לא שופך יותר מידי אור על מה שקורה בסרט אבל סרט של כריסטופר נולאן שמביים את מתיו מקונוהיי הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. אני אישית לא ממש הבנתי על מה הסרט לכן אין לי התלהבות יתרה והציפיות שלי לא בעננים למרות שזה כריסטופר נולאן. הטריילר פשוט לא חושף יותר מידי מידע.

תאריך פרסום: 7 נובמבר
שחקנים: אן הת'אוויי, קייסי אפלק, ג'סיקה צ'סטיין, מתיו מקונוהיי, מייקל קיין, טופר גרייס, ווס בנטלי.
בימוי: כריסטופר נולאן

The Hunger Games: Mockingjay – Part 1


הסרט השלישי בסדרת הסרטים של משחקי הרעב הוא חלק ראשון מתוך 2 המתבסס על הספר השלישי בסדרת הספרים. בסרט השלישי בסדרת משחקי הרעב נראה משהו שונה לגמרי ממה שהתרגלנו אליו בצמד הסרטים הקודמים. יהיה מרתק לראות את קטניס משנה פאזה כדי לבצע את המהלכים המשמעותיים ביותר לטובתה האישית לטובת משפחתה ובסופו של דבר בשביל רוב תושבי העולם של פאנום.
תאריך יציאה: 21 נובמבר 
שחקנים: דונלד סאתרלנד, אליזבת בנקס, ג'ניפר לורנס, ג'וש האצ'רסטון, ליאם המסוורת', פיליפ סימור הופמן, סטנלי טוצ'י, וודי הארלסון.
בימוי: פרנסיס לורנס

ההוביט: קרב חמשת הצבאות - The Hobbit: The Battle of the Five Armies


החלק השלישי של ההוביט מגיע לקראת סוף השנה. כל הסדרה של סרטי ההוביט עד כה היא די מאכזבת בגלל שמשווים אותה לטרילוגיית שר הטבאות שהיא פשוט טרילוגיה מושלמת. די קשה ליצור סדרת סרטים יותר טובה ובגלל זה 2 הסרטים הקודמים של ההוביט נחשבים בעיני הרבה צופים כהרבה פחות טובים מטרילוגיית שר הטבעות. הסרט השלישי ינסה לשמור על ההצלחה היחסית של הסרט השני ולהשתמש בדמויות האלפים על מנת להפוך את הסרט ליותר מעניין, הגמדים פשוט לא כל כך מענינים.
אצלנו ב 17 דצמבר
שחקנים: קייט בלאנשט, אוונג'לין לילי, אורלנדו בלום, איאן מק'קלן, מרטין פרימן, לוק אוונס, מנו בנט, הוגו וויבינג, ריצ'רד ארמיטאג'
בימוי: פיטר ג'קסון

כמו כן סרטים נוספים ששווה להזכיר הם:



אצלנו ב 18 יולי 2014


Sex Tape
יוקרן ב 18 יולי 2014

הרץ במבוך - The Maze Runner
יגיע אלינו ב 19 ספטמבר 


The Equalizer
תאריך הקרנה 26 ספטמבר 

Dracula Untold
יהיה כאן ב 17 אוקטובר 

טיפשים בלי הפסקה 2 - Dumb and Dumber To
14 נובמבר 2014

Exodus: Gods and Kings
יגיע לארץ ב 12 דצמבר

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א