האם ספיידרמן מצטרף ליקום של מארוול?


האם נראה את ספיידרמן של סוני בהנוקמים 3 של מארוול?

כל חובב קומיקס יודע שלמארוול יש כל כך הרבה דמויות שהם בעצמם מתקשים להשתלט על כולם. חלק מהזכויות של אותם דמויות אפילו לא נמצאות בידי מארוול כשהעיקריים מביניהן הם ספיידרמן שנכון להיום שייך לסוני בזמן שארבעת המופלאים ואקס מן שייכים לפוקס. מאז שאולפני מארוול התחילו להוציא את הסרטים של גיבורי על ויצרו את היקום של מארוול רוב חובבי הקומיקס הזילו ריר וציפו שאיירון מן, ספיידרמן ווולברין יופיעו זה לצד באחד מסרטי הנוקמים, למרות שזכויות על הדמויות שייכות לשלוש אולפנים שונים.

מצד אחד יש את אולפני מארוול שבמבט ראשון ממש לא צריכים את שיתופי הפעולה עם סוני ופוקס. סרטי מארוול הם שוברי הקופות הגדולים ביותר כמעט בכל קיץ עם ממוצע של 3-4 סרטים בשנה. פוקס הצליחו לחזור על גל ההצלחה עם אקס מן העתיד שהיה ואין ספור סרטי אקס מן (אפוקליפסה, דדפול, וולברין 3 וככל הנראה סרט גמביט) וצמד סרטי ארבעת המופלאים (שהולכים להתרסק כמו שאף סרט לא התרסק מעולם) שהולכים לצאת בשנים הקרובות מה שייצור ייקום נפרד של פוקס בדומה למה שמארוול עשו. בעיה אחת קטנטנה שתמנע שיתוף פעולה בין מארוול ופוקס היא העובדה שבין מארוול לפוקס יש תחרות רצחנית כשאף אחד מהאולפנים לא מוכן לזוז מילימטר. בין מארוול וסוני המצב הוא שונה לחלוטין, ישנם הבנות ואפילו שיתופי פעולה קטנים כמו הוויתורים שכל רשת מקריבה את השבוע הראשון של מאי אחת בשביל השנייה. 

הבעיה העיקרית של סוני היא שספיידרמן 2 התרסק בכל פרמטר אפשרי וסוני נאלצים להתמודד עם מצב לא נעים כי גם ספיידרמן הראשון לא היה יצירת אומנות ששווה התייחסות מיוחדת. בשנים הקרובות סוני מתכננים להוציא את  Sinister Six ו- Venom בנוסף הם בונים על סרט של אחת מגיבורות העל מהקומיקס של ספיידרמן ובואו לא נשכח את ספיידרמן 3 שנדחה ל 2018. המכה האנושה שספיידרמן 2 קיבל בקופות ומכיוון המבקרים מכריח את סוני לנסות ולחשוב מחוץ לקופסה כי הם חייבים להחיות את המותג המוביל שלהם ולהרים אותו מהקרשים אם הם רוצים להצליח עם הסרטים המתוכננים בעתיד. ופה מארוול נכנסים לתמונה, ואם הם יסכימו וישתפו את ספיידרמן המקרטע של סוני בנוקמים 3 זה מהלך שייצור באזז עצום לנוקמים 3 ובדרך ירים את ספיידרמן על הרגליים על מנת שימשיך להוביל את סוני בסרטי הקומיקס המתקרבים.

השאלה האם מארוול יסכימו וממבט ראשון אין להם שום סיבה להסכים, לא רק שיש להם כל כך הרבה דמויות ותוכנית סרטים מוגדרת ומוכנה עד 2028 אין שום סיבה לצרף דמות נוספת שתעשה להם ברדק רציני בתוכניות. אבל אם מסתכלים קצת פנימה ומנתחים לעומק את מארוול ואת הסרטים שהם הולכים להוציא בשנים הקרובות בשלבים 3 ו 4 רואים שהתותחים הכבדים כמו השחקנים שמגלמים את אירון מן, תור, קפטן אמריקה ואחרים הולכים לסיים את החוזים ולא נראה שהם הולכים להתחייב לעוד עשור בשרות מארוול (כל אחד צריך הפסקה) ומארוול הולכים למצוא את עצמם בבעיה. גם הסרטים הקרובים שאנחנו נראה מכיוון מארוול הם סרטים שיתמקדו בגיברי על זניחים יחסית כמו איש הנמלה,  Doctor Strange וגם שומרי הגלקסיה שהוא קומיקס די זניח שיצא השנה והצליח להפתיע רבים בהצלחתו. ופה בדיוק ספיידרמן יכול לבוא לעזרת מארוול ולהרים אותם בשעת הצורך, השאלה האם זה יקרה? התשובה המיידית היא רוב הסיכויים שלא אבל בגלל שסוני נמצאים בפלונטר רציני יכול להיות שהם יסכימו ללכת לפשרות להם סרבו בסבב הדיבורים הקודם מול מארוול לכן הכדור נמצא במגרש של מארוול ואם הם יסכימו לקלוט את ספיידרמן לנוקמים 3 הוא יהיה שם וכל חובבי הקומיקס ייהנו מהתוצאה הסופית.

תאריכי שחרור לסרטי מארוול וסוני

ספיידרמן המופלא 3 - 2018
הנוקמים 2 עידן אולטרון - 1 למאי 2015

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א