מלחמת האופל 5 - קייט בקינסייל חוזרת לסיבוב נוסף


חדשות מלחמת האופל 5

לפני מספר שבועות דיווחנו על סרט מלחמת האופל 5 (Underworld) שנמצא בתכנון, כמו כן ציינו שקייט בקינסייל ככל הנראה לא תחזור לגלם את דמותה של סלין. נשפך הרבה דם מאז ביקום של מוצצי הדם ונראה שישנם 3 פרויקטים נפרדים של מלחמת האופל שנמצאים בפיתוח, והסבירות שקייט בקינסייל תחזור נראה גבוהה במיוחד.
להזכירכם הסרט האחרון בסדרת סרטי מלחמת האופל היה התעוררות, והוא לא סרט שחובבי סדרת הסרטים ירצו לזכור. הבעיה היא שהם יצטרכו לקבל אותו בגלל שהסרט הגרוע ביותר בסדרה הוא הספתח למשהו גדול שיגיעו בהמשך. 

טריילר מלחמת האופל 5 - מלחמות הדמים

קייט בקינסייל חוזרת בפעם הרביעית לסדרת סרטי מלחמת האופל הפעם מחוזקת בטוביאס מנזיס וצ'ארלס דאנס על מנת להחיות את מותג הסרטים של מלחמת האופל הפעם עם סרט מלחמות הדמים

לן וייסמן (להזכירכם בעלה של קייט בקינסייל) נתן ראיון ל IGN והוא התייחס לעתיד סדרת הסרטים אותה יצר. הסרט הראשון יהיה ספינוף לסדרה ויתמקד בדמותו של הערפד דיויד (תיאו ג'יימס) שהופיע לראשונה במלחמת האופל התעוררות. בגלל שהמותג חווה הצלחה מועטה מאוד בפעם היחידה שבה בקינסייל לא הופיע (מלחמת האופל: עליית אנשי הזאב), יהיה צריך לחשוב טוב טוב איך גורמים לספינוף של תיאו ג'יימס להראות הרבה יותר טוב מעליית אנשי הזאב של רונה מיטרה מ 2009. וזאת הסיבה שהסרט השני שהולך להיות המשך ישיר להתעוררות יהיה עם קייט בקינסייל בכבודה ובעצמה בתפקיד הראשי. 

מותג סרטי מלחמת האופל במצבו הנוכחי הוא מותג שביר, הוא לא גדול כמו הקומיקסים של מארוול ודי. סי. שיכולים להרשות לעצמם למעוד מידי פעם. בדומה לספיידרמן שנחל כישלון חרוץ השנה וסוני נדחקו לפינה עם שילובו של העכביש בנוקמים 3. על הדרך סוני דחו את ספיידרמן 3 ל 2018 ,ביטלו את וונום וביטלו את Sinister Six (למרות שהאחרון עדיין נמצא על השולחן וישנה אפשרות שהוא הולך להיות אתחול לכל הסדרה עם שחקן חדש שיגלם את איש העכביש). אני מביא את הדוגמה של ספיידרמן כי במקרה של כשלון נוסף של סרט מלחמת האופל (בדומה למה שהיה עם התעוררות) המהלך יכול לגמור את המותג כולו ונצטרך לחכות משהו כמו עשור עד שמישהו אמיץ יחליט להרים את המותג ולהחיות אותו מחדש. לכן הסבירות הגבוהה היא שהסרט הבא בסדרת מלחמת האופל יהיה מלחמת האופל 5 עם בקינסייל בתפקיד הראשי. בתנאי שהסרט יצליח מעל המצופה כנראה נקבל את הספינוף של תיאו ג'יימס בהמשך. הבעיה בתוכנית היא שהכול תלוי בהצלחת הסרט הראשון.

אם צמד הסרטים יצליחו במידה מספקת ישנו תכנון לסדרת טלוויזיה כשהפרטים עליה לא ידועים לאיש. הדבר החשוב ביותר הוא הצלחת הסרט הראשון שיגיעה אחרי התעוררות. לא משנה אם זה יהיה הסרט של תיאו ג'יימס או קייט בקינסייל. כאן לייקשור יצטרכו לעשות חושבים איך גורמים לסרט להפוך להצלחה. ישנה אפילו אפשרות שלייקשור ישימו את כל הביצים בסל אחד ובסרט הראשון יופיעו גם ג'יימס וגם בקינסייל כאשר השחקן השני יקבל תפקיד קטן יותר. לא רק זה אנחנו חייבים לזכור שאני פרנקנשטיין (I, Frankenstein) שיצא בתחילת 2014 מתרחש באותו היקום של מלחמת האופל, למרות שהסרט לא היה להיט הוא היה סביר במידה. וככל הנראה יקבל סרט המשך (לפחות זה מה שאהרון אקהרט ממש רוצה). בגלל שסרט מלחמת האופל 5 הוא כל כך חשוב יכול להיות שנראה את אהרון אקהרט או את איבון סטרזובסקי במלחמת האופל 5 גם כן, לייקשור יעשו הכול על מנת לחזק את המותג שספג נוקאוט רציני עם מלחמת האופל התעוררות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א