האם קרוסבונז הוא הנבל של קפטן אמריקה 3 ?



האם קרוסבונז חוזר

נכון להיום אנחנו כבר יודעים ששומרי הגלקסיה הוא הסרט המצליח ביותר של מארוול לשנת 2014. אבל הסרט שהביא את השינוי העלילתי המשמעותי ביותר ליקום הוא קפטן אמריקה חייל החורף שעלה לאקרנים באותה שנה בדיוק. חייל החורף הכין את הקרקע לנוקמים עידן אולטרון וגם לסרט ההמשך של הקפטן, השלישי בסדרה. חייל החורף הביא למסך הגדול כמה דמויות חדשות וחשובות מהקומיקס, בין המשמעותיות מביניהן אפשר היה לראות את סאם וילסון הלא הוא פאלקון אותו גילם אנתוני מקי ואת דמותו של ברוק רומולו (Brock Rumlow) שבהמשך הדרך יהפוך להיות הנבל קרוסבונז (Crossbones) המגולם ע"י פרנק גרילו. 
בסיומו של חייל החורף ניתן היה לראות שרומולו היה אחד הנבלים שעדיין לא סיימו את הקרירה שלהם. ההפך הוא הנכון, באחד הראיונות של פרנק גרילו ציין שהחוזה שיש לו עם אולפני מארוול הוא לכמה סרטים ונראה שמיד אחרי שהנוקמים יסיימו את הריצה שלהם בקולנוע כל העיניים יהיו נשואות לקפטן אמריקה 3 שם רומולו / קרוסבונז יהיה הנבל הראשי של הסרט. קפטן אמריקה 3 הוא אחד הסרטים המשמעותיים והחשובים של מארוול עד כה (לדעתי אפילו יותר מה נוקמים עידן אולטרון) בגלל שהסרט יתבסס על ה Civil War בין קבוצת גיבורי העל קבוצה אחת בהנהגת קפטן אמריקה עם גיבוי של האלמנה השחורה ופלקון מנגד תהיה קבוצת גיבורי העל בהנהגת איירון מן. ממבט ראשון הסרט ממש לא צריך נבל כדי להצליח וזאות הסיבה שקרוסבונז שנחשב יחסית לדמות נבל זניחה נבחר להיות הנבל לסרט. למרות שגרילו היה מצוין בחייל החורף והוא גם יבריק בקפטן אמריקה 3 אבל הוא יהיה הדובדבן שבקצפת לסרט שכנראה יהיה הסרט הגדול של השנה.

אם מסתמכים על מאורעי חייל החורף רומולו עדיין לא הפך לקרוסבונז, יהיה מרתק מאוד לראות את השינוי שרומולו יעבור בקפטן אמריקה 3. מה שבטוח הוא שמארוול שומרים את כל הקלפים קרוב לחזה ואפילו גרילו בעצמו לא ממש יודע מה יקרה עם דמותו בסרטים הקרובים של מארוול.

חובבי הקומיקס הוותיקים יודעים שקרוסבונז היה אחראי לניסיון ההתנקשות בקפטן אמריקה ואם רומולו באמת הולך להופיע בקפטן אמריקה 3 ישנה סבירות מאוד גבוהה שזהו קו העלילה שדמותו תקבל לא רק זה אבל בגלל שכריס אוונס נחוש לעזוב ברגע שהוא יסיים את החוזה שלו מול מארוול הסבירות היא גבוהה מאוד שהקפטן לא יהיה בין החיים בסיום. מהלך שיביא שינוי משמעותי ליקום של מארוול ויתחיל בתהליך של חילופי דורות או חילופי גיבורי העל ע"י הכנסה של גיבורים חדשים בדמות ד"ר סטרנג', אנט מן קפטן אמריקה חדש ועוד.

קפטן אמריקה 3 יגיע למסכים ב 6 למאי 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א