גיהינום על גלגלים חודשה לעונה חמישית


גיהינום על גלגלים 

רשת AMC יצאה בהודעה רשמית בקשר לסדרת גיהינום על גלגלים (Hell on Wheels). החדשות הטובות הן שהרשת החליטה לחדש את סדרת הדרמה העוקבת אחר האירועים סביב צוות בוני מסילת הרכבת אחרי מלחמת האזרחים בארה"ב לעונה נוספת, החמישית במספר. החדשות הרעות הן שזאת הולכת להיות העונה האחרונה של הסדרה. העונה החמישית והאחרונה תפוצל לשני חלקים כל חלק יורכב מ 7 פרקים. החצי הראשון של העונה האחרונה ישודר בקיץ 2015 והחצי השני של העונה ישודר שנה אחת אחרי – קיץ 2016.
גיהינום על גלגלים אף פעם לא משכה יותר מידי רייטינג אבל הצליחה להשיג הצלחה יחסית סבירה עם כמעט שלוש וחצי מיליון צפיות בכל יום ראשון בעונתה הרביעית. משבצת יום ראשון שנחשבת לבעייתית יחסית והעובדה שגיהינום על גלגלים הצליחה לשמר את צופיה הנאמנים אומר הרבה על הסדרה.

לצופיה האדוקים של הסדרה החדשות על סיום הסדרה לא מגיעות כרעם ביום בהיר. אחרי העונה השנייה נראה כאילה הסדרה רצה בלי שום מטרה או רעיון ראשי שינחה אותה. היה קשה להבין לאן הדמויות הראשיות מתקדמות ולאיזה מטרה. עם כל זה לכל אורך ארבעת העונות ניתן היה להבחין שהסדרה עשויה היטב, היא נראת אותנטית לאותה תקופה והמשחק של רוב השחקנים המגלמים את הדמויות הראשיות נראה אמין כאשר אנסון מאונט מככב מעל כולם. זה יפה לראות שסדרה כמו גיהינום על גלגלים מצליחה למשוך עד לעונה חמישית כי אחרי הכול לא הייתה לה זכות קיום אחרי העונה השניה.
הפרקים החדשים האמורים להמשיך את העונה הרביעית אמורים להגיע ב 23 לנובמבר ברשת AMC

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א