האם הוקאיי יופיע בעונתה השנייה של סוכני המגן ?


סוכני שילד

סוכני המגן שלאחרונה הגיעה לאמצע העונה השנייה הציגה לנו עד כה עונה מעניינת עם שלל דמויות חדשות ושיפור משמעותי בעלילה המרכזית עם כמה כיווני עלילה מעניינים. בניגוד לסדרות הטלוויזיה המצליחות של די סי קומיקס (החץ הירוק, הברק) שלא הולכות להיות מקושרות בשום אופן ליקום הקולנועי של די סי. סוכני המגן מקושרת ישירות ליקום הקולנועי של מארוול מה שמאפשר למארוול להשתמש גם בטלוויזיה כדי למשוך צופים לשוברי הקופות שלהם בקיץ. 

זה כמעט סגור שיהיה קשר כלשהו בין סוכני המגן והנוקמים 2: עידן אולטרון, בדיוק כמו שהיה עם קפטן אמריקה: חייל החורף לפני שנה. סוכני המגן תנסה לדחוף ולפתח עוד את עלילת Inhumans שיגיע ב 2018  שהוא סרט המטרה הגדול הבא של מארוול ועידן אולטרון ידחוף ויפתח את האלילה לכיוונו של הסרט שיצא ב 2018.

בעונתה הראשונה ראינו את ג'יימי אלכסנדר עושה את הופעת האורח שלה בסדרה שהיא הראשונה שעושה את המעבר בין הקולנוע לטלוויזיה, למרות שהאירוע היה חד פעמי והסבירות שנראה את אלכסנדר חוזרת ומביאה את דמותה של לידי סיף לטלוויזיה פעם נוספת הוא קלוש. העובדה שהופעתה יצרה באז כל כך גדול סביב סוכני המגן שהייתה בינונית מינוס בעונתה הראשונה הוא משהו גדול וחשוב.
לפני כמה ימים קלארק גרג הלא הוא פיל קולסון פרסם תמונה בעמוד הפייסבוק שלו בה מתעמתים פיל קולסון עם ... הוקאיי / קלינט בארטון. 

הוקאיי כידוע שייך לצוות הנוקמים של מארוול, השאלה הנשאלת היא האם הוקאיי של ג'רמי רנר יעשה את מה שעשתה סיף של ג'יימי אלכסנדר והוא הולך להופיע העונה בסוכני המגן? הוקאיי הוא דמות הרבה יותר משמעותית מסיף (למרות שבהנקמים הראשון לא עשו איתו שום דבר והיה אפשר לעשות יותר) ואם הוא הולך להופיע בטלוויזיה זה יחזק עוד יותר את הסדרה המשתפרת של ABC. מארוול בונים חזק על הסדרה על מנת שתעזור להם לעבור לשלב השלישי באופן חלק כמה שיותר, זאת גם הסיבה למה הסדרה לא בוטלה אחרי עונתה הראשונה כי היא הייתה די מזעזעת. בסופו של עניין אנחנו לא יודעים אם הוקאיי יופיע בסוכני המגן אבל אי אפשר לפסול כך סתם את התמונה שקלארק גרג פירסם, כי מה שבטוח שמארוול חושבים על הכול והכול אצלם מתוכנן עד הפסיק האחרון.כך שאם אתם חובבי הסדרה וממש אוהבים את הוקאיי יש מצב שהוא הולך להופיע בחלק השני של העונה השנייה של סוכני המגן שתחזור ב 3 למרץ 2013 עם החלק השני של עונתה השנייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א