CBS מביאה את ללא גבולות לטלוויזיה


ללא גבולות מגיע לטלוויזיה

ב 2011 כש"ללא גבולות" (Limitless בכיכובו של בראדלי קופר יצא למסכים הרבה אנשים חשבו שסרט המשך הוא משהו בלתי נמנע. 4 שנים אחרי וסרט המשך לא נראה באופק, מה שכן יהיה זה סדרת טלוויזיה שתתמקד ברעיון המקורי של הסרט.

רשת CBS ידוע בזכות הישרדות ואינספור סדרות CSI. כמו שניתן לראות לרשת אין יותר מידי מה להציע, ונראה שבניגוד לרשתות אחרות ב CBS לא ממהרים ליצור תכנים מקוריים. במקום ראשי CBS החליטו ללכת על דברים מוכנים. כמו הפיילוט שהרשת כבר הזמינה עבור שעת שיא, סדרת סופרגירל שנמצאת בשלבי הפקה, הרשת מנסה להשתלט על הזכויות של דוח מיוחד ולהביא אותו למסך הקטן (Minority Report - ההוא עם טום קרוז למי ששכח). ועכשיו אנחנו נחשפים לעובדה שהרשת רוצה להביא את ללא גבולות למסך הקטן.
מי שלא ראה את הסרט של ניל ברגר מ 2011. העלילה המרכזית מתרכזת בבטלן טיפוסי שמגלה בטעות גלולה המאפשרת לו להשתמש ב 90% מיכולת המוח שלו כדי להפוך לבן אדם החכם ביקום. נראה שבסדרה של CBS הדמות הראשית שתגלה את גלולת הפלא תעזור ל FBI לפתור בעיות מתוחכמות בפרק שבועי של הסדרה. זה נחמד שהרשת שינתה לחלוטין את העלילה של הסרט והתאימה את היסודות של הסרט לסדרת טלוויזיה על מנת לאפשר לסדרה לשרוד מעבר לפיילוט. כי אם הרשת הייתה מסתמכת לחלוטין על הרעיון הראשי של הסרט סיכויי ההצלחה שלה היו יורדים אוטומטית, בטלוויזיה הצופה חייב להיות מסוקרן כל הזמן והמתכונת של הסרט לא הייתה מאפשרת לסדרה לאתגר את הצופה מידי שבוע. כמו כן בסרט עצמו לא ממש נתקלנו בתופעות לוואי קטלניות (למרות שהייתה התייחסות לנושא אבל זה היה די שולי) אותן ניתן יהיה להציג בהרחבה בסדרת הטלוויזיה שתרוץ על פני תקופה עם לפחות 10 פרקים.

בניגוד לשעת שיא שם צמד השחקנים הם אלה שעשו את הסרט וסיכויי הצלחת הסדרה בעלת אותו שם הם די נמוכים (כריס רוק וג'קי צ'אן לא יעשו את המעבר לטלוויזיה) סדרת הטלוויזיה של ללא גבולות היא אופרה אחרת. מה שתפס את העין בללא גבולות הוא רעיון המבריק של הסרט לכן בראדלי קופר שעשה עבודה מצוינת בסרט עצמו הוא לא האלמנט המרכזי שגרם להצלחתו. לכן ברגע ש CBS ימצאו את השחקן המתאים לסדרה וצוות כותבים איכותי, הפוטנציאל של הסדרה יהיה גם כן ... ללא גבולות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א