פוקס רכשה את הזכויות של הבריחה מניו יורק



פוקס רכשה את הזכויות של הסרט בריחה מניו יורק

ג'ון קרפנטר היה הבמאי של כמה מההצלחות האקשן הגדולות של הוליווד בשנות ה 70 וה 80. הסרט הזכור לטובה לכולנו הוא הבריחה מניו יורק בכיכובו של קורט ראסל ששיחק את אחת הדמויות האנטי גיבור הראשונות של הקולנוע האמריקאי. הסרט התמקד בעתיד הדיסטופי של העיר ניו יורק כאשר מנהטן הפך לסוג של כלא סגור שנשלט ע"י כנופיות וסוחרי סמים. ברגע שמטוסו של הנשיא מתרסק מעל הכלא סנייק פליסקין "מתבקש" לנסות ולהציל אותו ב 24 השעות הקרובות כי אם לא, סנייק לא הולך לסיים את היום בחתיכה אחת. הקונספט היה כל כך מושך שהמשחק של די סי – באטמן ארקהם סיטי פשוט העתיק את הרעיון כולו ויישם אותו במשחק.
בהוליווד ניסו כמה פעמים (ללא הצלחה) לאתחל את הסרט עם אין ספור שחקנים שהיו מועמדים לתפקיד הראשי ביניהם אפשר היה למצוא את ג'רארד באטלר, ג'רמי רנר, טימותי אוליפנט וג'ייסון סטיית'ם רשימת הבמאים כללה את לן וייסמן וברק איסנר. מסיבות כאלה או אחרות יצירת הסרט לא צלחה אבל נכון להיום אחרי קרב עיקש נראה שפוקס השתלטו על הזכויות של הסרט והם ככל הנראה הולכים לעשות משהו חיובי עם מה שיש להם ביד.

בדדליין מדווחים שעדיין אין תסריט רשמי לסרט לכן כל הדיבורים או ניסיונות עבר לא יהיו רלוונטיים מה שאומר שסרט פריקוויל או סרט שישלים טרילוגיה לא באים בחשבון. מה שמנחם היא העובדה שאותו ג'ון קרפנטר שביים את הסרט המקורי יהיה אחד המפיקים בעל שליטה והשפעה משמעותית למה שיקרה עם הסרט המחודש.
כמו שציינו אין לא תסריט, לא במאי ולא שחקנים. מה שבטוח הוא שג'ייסון סטיית'ם, אנטוני סטאר (באנשי) או אפילו טראוויס פימל (ויקינגים) יכולים להתאים לתפקיד כמו כפפה ליד. נחכה להתפתחויות נוספות כדי לדווח. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א