עדכון לגבי התסריט של הימן ושליטי היקום



חדשות  הימן ושליטי היקום

הקוראים היותר מבוגרים כנראה זוכרים את סדרות האנימציה הי-מן ושירה משליטי היקום של שנות השמונים העליזות. כמו כן היה גם סרט קולנוע בכיכובם של דולף לונדגרן וקורטני קוקס הצעירה ב 1987.
פרויקט האתחול של שליטי היקום שבשנים האחרונות סירב להתקדם לשום מקום קיבל בוסט רציני השבוע. לפני מספר ימים הסרט המחודש קיבל טיוטת תסריט ראשונית ונראה שיש התקדמות לכיוון הנכון. ג'ף וודלו האיש שביים את קיק אס 2 הוא אחראי על טיוטת התסריט החדשה וכל מה שיקרה בהמשך הדרך עם שליטי היקום תלוי בו.
למי שלא מכיר את שליטי היקום: המותג מתמקד במלחמה בין גיבורינו הימן / שירה לבין כוחות האופל סקלטור (Skeletor) בעולם פנטזיה של אטרניה. שליטי היקום היה מאוד פופולארי במהלך שנות השמונים וביחד עם רובוטריקים וכוח המחץ הרכיבו את שלישיית סדרות המצוירות הפופולאריות ביותר של אותה תקופה. אם מחפשים את הקשר לפרויקט הנוכחי אז הבמאי של הסרט שני של וג׳י אי ג׳ו סוגרים חשבון ג׳ון צ׳ו היה אמור לביים את האתחול המחודש של שליטי היקום. ג׳ף וודלו הצטרף לפרוייקט כמי שהיה אמור לכתוב את התסריט אחרי שצ׳ו ויתר על בימוי הסרט התפקיד עבר ככל הנראה לוודלו. גם בלי צ׳ו התסריט של שליטי היקום עבר אצל הרבה כותבים :טרי רוסיו (שודדי הקריביים 1-4) ריצ'רד וונק (נקודת שוויון) ואלכס ליטבק ומייקל פינץ׳ (טורפים). כמו שאתם רואים כל הכותבים שניסו ליצור תסריט לשליטי היקום אלה לא חברה שיודעים ליצור משהו בלתי רגיל וגם וודלו בעצמו הוא לא תותח בקנה מידה עולמי שיכול לקחת מותג ולעלות אותו לגבהים בלתי רגילים אחרי הכול הוא די פישל עם קיקאס 2 ולא זיהה מי הם הכוכבים או ליתר דיוק הכוכבת האמיתית של מה שהיה לו בידיים.
לפי זהותם של כל הכותבים ניתן להסיק שבעלי הזכויות של המותג לא רוצים לעשות יותר מדי גלים, אלה ליצור סרט אקשן/פנטזיה קליל וטיפוסי שלא יחדש שום דבר לחובבי הקולנוע בעולם.
וודלו האיש שכתב את טיוטת התסריט ככל הנראה גם יביים את הסרט, בתנאי שאולפני קולומביה יאשרו את טיוטת התסריט כמובן. וודלו היה עסוק בזמן האחרון עם סיום כתיבת התסריט לסרט אקס פורס שישנה סבירות גבוהה מאוד שלא יצא למסכים בגלל שבפוקס יהיו עסוקים עם אקס מן אפוקליפסה ודדפול שדי טרף את כל הקלפים והמפסיד הגדול מהמהך הוא בהחלט אקס פורס. הסבירות שנראה את אקס פורס בזמן הקרוב היא נמוכה. 
נראה שהרבה דברים תלויים בוודלו עצמו, וזה ממש לא סימן טוב. קיקאס 2 היה כשלון בקופות וגם לא הצליח להרשים את ההמונים כמו שעשה הסרט הראשון. זה לא שהסרט המקורי של שליטי היקום עם דולף הצליח להרשים מישהו אבל זאת הייתה תקופה שונה לחלוטין. להימן ושליטי היקום יש עדיין את הפוטנציאל להצליח אבל הסיכויים של הסרט בבימויו של וודלו הם די נמוכים בגלל הרקורד הלא ממש מרשים שלו מהעבר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א