האם מרגו רובי הוחתמה על חוזה ארוך כהארלי קווין ?



האם רובי תחזור

אחד האלמנטים היותר חשובים שסרט גיבורי על חייב להכיל הוא דמות של נבל על שייתן קונטרה מתאימה לגיבור הראשי. אחרי שהאחים וורנר / די. סי קומיקס החליטו ללכת על סרט חולית המתאבדים (השם הוא לא רשמי אבל מי שלא הבין למה הכוונה אז זה לסרט Suicide Squad) אז למה להסתפק רק בנבל אחד אם אפשר להשיג מינימום שישה, ואם כבר יש לנו כל כך הרבה נבלים בסרט אחד אז מי בכלל צריך גיבורים?
בשנה הבאה האחים וורנר בשיתוף עם די. סי קומיקס יוציאו לאקרנים את אחד הפרויקטים היותר שאפתניים שלהם לקולנוע. אנשים יכולים להגיד שלסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק אין עדיין זכות קיום. 


הסרט הוא סוג של ליגת הצדק רק עם שם פחות מפוצץ. בניגוד למארוול שלקחו את הזמן, הכשירו את הקרקע עם תכנון ראוי לפני הוצאת הנוקמים בדי סי קומיקס לא היה תכנון ראוי, מהצד זה נראה שהקודקודים באחים וורנר ראו את ההצלחה הכבירה של מארוול ואמרו לעצמם גם אנחנו רוצים, הבעיה היא שהם רוצים את זה עכשיו וכמה שיותר מהר. אבל עזבו אתכם מהפיאסקו של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק. הסרט היותר מסקרן שיגיע מכיוון די סי קומיקס (לדעתי לפחות) הוא חוליית המתאבדים (Suicide Squad) שיגיע מיד אחרי באטמן נגד סופרמן שחר הצדק. הסרט יתמקד בקבוצת נבלים שיצטרכו לבצע משימות מסוכנות עבור הממשלה. דמויות הנבלים אותם נראה בסרט הם: הג'וקר (ג'ארד לטו), דדשוט (וויל סמית), ריק פלאג (ג'ואל קינמן), בומרנג (ג'יי קורטני), מכשפת - Enchantress (קארה דלווין), אמנדה וולר (ויולה דיוויס) והדובדבן שבקצפת הארלי קווין (מרגו רובי).

אם מסתכלים על מה שהאחים וורנר עושים אחרי באטמן נגד סופרמן שחר הצדק ניתן להתרשם לטובה שהם באמת מתכוננים כראוי למלחמה מול מארוול בשנים הקרובות. כבר היו דיווחים על העובדה שויולה דיוויס כבר הוחתמה על חוזה ארוך טווח והיא תופיע במספר סרטים של יקום די סי קומיקס. כעת נראה שגם מרגו רובי קיבלה חוזה דומה בראיון שרובי נתנה לאריזונה רפבליק היא אמרה:

"זה מרתיע. אתה לא צריך שיהיו לך בעיות מחויבות מהעובדה שייתכן שהקרבת 10 שנים מהחיים שלך. אבל עם זאת הדמות (הארלי קווין), אני לא חושבת שאי פעם יהיה משעמם איתה. אם הם יעשו סרט Suicide Squad אחד, שתיים, או שלוש ... סרטים אני אהיה ברקיע השביעי."
רובי בעצמה חוותה את הפריצה שלה בזאב מוול סטריט לצד ליאונרדו דיקאפריו וזכתה לתואר של הכוכבת העולה של הוליווד בפרסי באפטה על הופעותיה בסרט הזאב מוול סטריט ו - Z for Zachariah. התפקיד של הארלי קווין הוא אחד המשמעותיים בו רובי זכתה, העובדה שדמויות נשיות בסרטי גיבורי על לא ממש מקבלות את אור הזרקורים ומוצגות בצורה די בינונית על מסך (כמה זמן אנחנו כבר מחכים לסרט סולו של האלמנה השחורה ?) נותן לרובי את האפשרות לשנות את הסטאטוס קוו על המסך הגדול. בקומיקס דמותה של הארלי קווין התחילה כסוג של העוזרת/מאהבת של הג'וקר אבל עם השנים בגלל פופולאריות מצד קהל הקוראים בשנת 2013 היא זכתה לחוברת סולו משלה והצליחה לצאת מצילו של הג'וקר ובסופו של דבר נראה שכיום היא יותר פופולארית והג'וקר הוא הסייד קיק שלה.

סרטי די. סי קומיקס / האחים וורנר

באטמן נגד סופרמן שחר הצדק יגיע ב 26 למרץ 2016
חוליית המתאבדים מגיע ב 5 לאוגוסט 2016

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א