ספיידרמן הצטרף רשמית ליקום של מארוול


ספיידרמן חוזר למארוול ?

למרות שכבר דיווחנו בעבר שמתנהל משא ומתן קדחתני בין מארוול לסוני על עתידו של ספיידרמן (האם ספיידרמן מצטרף ליקום של מארוול) עדיין קשה להאמין שהעסקה נסגרה בין שני הטיטאנים האלה. סוני הגיעו למשא ומתן אחרי התרסקות טוטאלית של ספיידרמן 2 והיו על סף אתחול של כל המותג שוב, פעם שלישית תוך פחות מעשור. זה בהחלט הצריך מיומנות. מארוול מנגד הגיעו בלי יותר מידי תקוות, צרופו של ספיידרמן לנוקמים של מארוול יכול בהחלט להביא עוד כמה צופים אבל בגלל שבמארוול הכול מתקתק כמו שעון, יש תכנון ברור ופריסה יפה של כל הסרטים עד 2020. כשכל סרט הוא הצלחה גדולה יותר מקודמו למארוול לא היה ממה לדאוג. 
עם או בלי ספיידרמן היקום של מארוול ימשיך להתקיים וחשוב מזה ימשיך לעשות המון כסף. בסוני הסיפור היה שונה לחלוטין ספיידרמן 2 המרוסק הכניס את סוני לברוך לא קטן בגלל שספיידרמן 3 שהיה מתוכנן נכנס להקפאה ובסופו של דבר בוטל אבל עזבו אתכם מספיידרמן 3 הסרטים הבאמת טובים כמו Sinister six ו- Venom נמצאים בערפל כבד וישנה סבירות גבוהה מאוד שהם בכלל לא יצאו למסכים. לכל אורך המשא ומתן במארוול התעקשו שהם ממש לא רוצים לראות את אנדרו גארפילד מגלם את איש העכביש, בגלל שהעסקה נסגרה אנחנו כנראה גם לא נראה אותו חוזר. 
במארוול ממש לחוצים כרגע להכניס את הספיידרמן החדש לקפטן אמריקה 3 (Civil War) וכמו שזה נראה עכשיו זה הולך להיות אחד הסרטים המעניינים ביותר של שנת 2016. שיתוף הפעולה בין האולפנים לא יסתיים כאן, אימי פאסקאל שהיא האישה החזקה בסוני הולכת לרדת לעם וביחד עם קווין פידג' האיש החזק במארוול יהיו המפיקים בפועל של סרט ספיידרמן חדש שיצא ב 2017, הכול כדי לעזור לסוני להחזיר את ספיידרמן לחיים. ישנם גם דיבורים על זה שמארוול "ישאילו" לסוני כמה גיבורי על לסרט אחד או שניים הכול כדי לנסות להחיות את ספיידרמן. אם ספיידרמן עובר לצד האפל של מארוול אז האם יש סיכוי שוולברין של פוקס יעשה את המהלך הדומה? הנה סרטון של יו ג'קמן בו מודיעים לו על החדשות הטריות מכיוון מארוול את סוני:

אבל אם נהיה רציניים לרגע וולברין לא ילך בדרכו של ספיידרמן בגלל היחסים הממש לא טובים שקיימים בין פוקס למארוול. בנוסף לזה והרבה יותר חשוב מזה בניגוד לספיידרמן הכושל סרטי אקסמן קיבלו רוח גבית מאוד חזקה בדמות אקס מן העתיד שהיה וכמו שכבר התבשרנו סרטי דדפול, גמביט, וולברין 3 ואולי אקס פורס נמצאים בתכנון בנוסף לאפוקליפסה שיצא ב 2018. כך ששיתוף פעולה בין מארוול לסוני אנחנו לא נראה, כי פוקס ממש לא צריכים את מארוול.
 
כמו כן בגלל החדשות ישנם הרבה שינויים בתאריכי היציאה של סרטי מארוול הקרובים:

הנוקמים עידן אולטרון יצא ב 1 למאי 2015
איש הנמלה  יגיעה ב 17 ליולי 2015
קפטן אמריקה 3 יגיעה ב 6 למאי 2016
דוקטור סטרנג' מגיעה ב 4 לנובמבר 2016
שומרי הגלקסיה 2 ב 5 למאי 2017
ספיידרמן של סוני ב 28 ליולי 2017
ת'ור 3 – ראגנורק מגיע ב 3 לנובמבר 2017
הנוקמים – Infinity War 1 מגיעה ב 4 למאי 2018
הפנטר השחור ב 6 ליולי 2018
קפטן מארוול מגיעה ב 2 לנובמבר 2018
הנוקמים – Infinity War 2 מגיעה ב 3 למאי 2019
Inhumans – מגיעים ב 12 ליולי 2019

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א