בן הארדי יהיה משמעותי בסרט אקס מן אפוקליפסה



חדשות אקס מן אפורליפס

ושוב חדשות מגזרת אקס מן, בפוסטים הקודמים דיווחנו על הצערת צוות השחקנים של הדמויות העיקריות ביקום שפוקס יוצרת עם סרטי האקס מן. זה התחיל בליהוקם המחודש של סופה, ג'ין גריי וציקלופ. המשיך עם ליהוקו החדש והמאוד צעיר של נייטקרולר. משם חווינו מפח נפש וגילינו שגם דניאל קדמור לא יגלם את קולוסוס בסרטים הבאים ודמותו של קולוסוס תקבל שחקן צעיר אחר שיופיע עם תפקיד משמעותי בסרט דדפול הקרוב ומשם ימשיך לסרטים הבאים. 

מה שמשאיר אותנו נכון להיום עם יו ג'קמן שממשיך לגלם את וולברין , פטריק סטיוארט (פרופסור X) שכנראה יזכה להופיע לצד יו ג'קמן בוולברין 3 ולמרבה ההפתעה המוטנט הוותיק האחרון שנשאר בדור החדש הוא וייד ווילסון הלא הוא דדפול שהוא גם ריאן ריינולדס (האיש הופיע רק בסרט וולברין המקור, סרט אחד ויחיד ועדיין הצליח לשמור על מקומו ביקום אקס מן החדש בזמנים קשים אלה).

התבשרנו על יציאת אקס מן אפוקליפסה עוד לפני שאקס מן העתיד שהיה יצר לקולנוע. כידוע לכולם אחת הדמויות החשובות ביותר שמתקשרות לעלילת אפוקליפסה היא ... טוב זה לא קייבל (אותו הבטיחו לנו בסרטים הבאים) ... הוא הארק אינג'ל (Archangel) הלא הוא אנג'ל שעבר טרנספורמציה קלה בידי הנבל הכי גדול של האקס מן עד היום. למי ששכח וורן וורטינגטון ה 3 (אנג'ל) הופיעה בסרט השלישי בסדרת סרטי אקס מן – המפלט האחרון. השחקן שגילם את הדמות היה בן פוסטר. אז נכון שפוסטר לא ממש היה האיש המתאים ביותר לתפקיד וההופעה שלו בסרט הייתה די נשכחת. זאת כנראה הסיבה שגם פוסטר לא יופיע בסרטים הבאים של האקס מן (אפוקליפסה). פוסטר הוא רק בן 34 אבל גם הוא הוחלף והשחקן שיגלם את דמותו של הארק אינג'ל באפוקליפסה יהיה כנראה ... בן הארדי.

ווריאטי מדווחים שהארדי הצטרף ליקום של פוקס בדמות לא ידוע אבל משמעותית מאוד לסרטים הבאים. לא צריך להיות גאון הדור כדי להסיק שהארדי ופוסטר די דומים ויזואלית ושהמראה של שניהם מתאים מאוד לדמותו של וורן וורטינגטון. הבעיה היחידה היא קשרי הזמן, האנג'ל של בן פוסטר נלחם לצד האקס מן בשנות האלפיים (המפלט האחרון – 2006) בזמן שעלילת אקס מן אפוקליפסה יתרחש בשנות ה 80. אולי וזה אולי מאוד מנותק מהמציאות שהאנג'ל שנראה באפוקליפסה אותו יגלם הארדי יהיה אביו של האנג'ל מהמפלט האחרון, וורן וורטינגטון ה 2? הסבירות לזה היא מאוד נמוכה כי גם אותו ראינו במפלט האחרון והוא לה נראה כמו בחור שממש אוהב מוטנטים או אחד שהיה פעם מוטנט, למרות שאם חוקרים את הנושא עוד יותר עמוק אולי וורן וורטינגטון ה 2 היה מוטנט בעצמו אבל הצליח לרפא את עצמו וזה מה שדחף אותו כל כך חזק להדחיק את עברו והרצון העז שלו לרפא את בנו במפלט האחרון. התיאוריה די מנותקת מהמציאות אבל זה יהיה ממש משעשע אם נראה את התיאוריה קורמת עור וגידים באקס מן אפוקליפסה. 


תאריכי שחרור לסרטי פוקס:


ארבעת המופלאים 7 לאוגוסט 2015
דדפול 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 – 14 ליולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א