לוסי לולס מצטרפת לסדרת צבא האופל



תראו מי מצטרף לצבא האופל

כבר תקופה ארוכה אנחנו מודעים לעובדה שרשת סטארז (Starz) עובדת על סדרת טלוויזיה המתבססת על סרטי הקאלט של שנות ה 80 וה - 90 The Evil Dead. הסדרה החדשה שסטארז מפיקים קיבלה את השם Ash vs. Evil Dead (בתרגום ישיר - אש נגד צבא המתים). ברוס קמפבל הכוכב הוותיק של אותם סרטים יחזור לגלם את דמותו של אשלי ויליאמס גם בסדרה החדשה בה הוא גם ייקח על עצמו גם את כובע המפיק בפועל. הסדרה תעקוב אחר מעלליו של גיבורנו כאשר חלפו להם מספר עשורים מאז הסרט השלישי בטרילוגיה  - "צבא האופל" של סם ריימי.
צילומי הסדרה החדשה יחלו באביב השנה בניו זילנד. רשת סטארז חשפה השבוע שלצד ברוס קמפבל תופיע כוכבת ניו זילנדית מקומית ידוע לא פחות, לוסי לולס בכבודה ובעצמה. למי שזוכר לוסי לולס הופיע לאחרונה בספרטקוס (של רשת סטארז) ולפני כן היא לקחה חלק חשוב גם בבאטלסטאר גלאקטיקה אבל הקשישים מבינינו זוכרים אותה בגלל הדמות הבלתי נשכחת אותה היא גילמה בסדרת קאלט נוספת - "זינה הנסיכה הלוחמת" באמצע שנות ה 90 ותחילת שנות ה 2000.  
פרט מעניין נוסף הוא שברוס קמפבל הופיעה לצד לולס בהרבה פרקים של זינה הנסיכה הלוחמת והיה האתנחתא הקומית של הסדרה כשגילם את אוטוליקוס הגנב שלא מפסיק להכניס את אמצו לצרות. 

לוסי לולס תגלם את דמותה של רובי, דמות מסתורית המנסה לגלות את מקור הרוע, לצערו של אש היא מאמינה שאש הוא המקור.
כל החבורה של לולס - ריימי - קמפבל שומרת על קשר הדוק כך שלולס וקמפבל מרבים להופיע בפרויקטים שריימי מוביל (מי שזוכר לולס גם הופיע בספיידרמן משנת 2002 לכמה רגעים).

פרק הפיילוט של הסדרה החדשה יבוים ע"י ריימי עצמו (שהוא גם המפיק של הסדרה). ריימי אחראי גם על חלק מהתסריט אותו הוא כתב ביחד עם אייבן ריימי. העונה הראשונה של Ash vs. Evil Dead תורכב מ 10 פרקים בני חצי שעה כל אחד. לצד לולס וקמפבל אנחנו לא נראה שחקנים מוכרים אלה נראה כמה שחקנים ניו זילנדים מקומיים (כמו שהיה בהרקולס וזינה הנסיכה הלוחמת לפני 20 שנה). אם חושבים על זה, סדרה כמו אש נגד צבא המתים לא ממש צריכה יותר מזה. לולס וקמפבל יספקו את הסחורה בדיוק כמו שהם עשו לפני 2 עשורים עם זינה הנסיכה הלוחמת.

 Ash vs. Evil Dead תעלה לשידור ברשת סטארז בסוף שנת 2015.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א