הפחד מהמתים המהלכים בדרך לטלוויזיה


הפחד מהמתים המהלכים בדרך לטלוויזיה

במהלך חמשת השנים האחרונות סדרת הדגל של רשת AMC המתים המהלכים זכתה להצלחה בלתי רגילה. המתים המהלכים הפכה להיות סוג של סדרת קאלט ומבחינתנו רק משחקי הכס עולה עליה מבחינת איכות. בשנתיים האחרונות איכות חלק מפרקי העונות ירדו טיפה אם זה מבחינת העיניין. נוצרה הרגשה שחלק מפרקי אמצע העונות האחרונים שם רק כדי לסגור את המכסה של 16 פרקי העונה. ולמרות זאת המתים המהלכים מצליחה לשמור על סף מתח גבוהה עם סיומות יוצאות דופן בסוף כל פרק. כמות הצופים ממשיכה לגדול עונה אחרי עונה והסדרה לא מתכוונת לרדת מהמסך לפחות לא בשנתיים הקרובות. בנוסף לריצת המתים המהלכים AMC רוצים למקסם עוד יותר את הצלחת הסדרה אותה הם יצרו לפני חמש שנים. כדי לעשות את זה דיברו כבר תקופה ארוכה על יצירת סדרת בת שתתמקד באותו העולם רק תתרחש במקום אחר מערב ארה״ב לוס אנג׳לס ותעקוב אחר דמויות חדשות.

 הפיילוט הראשון כבר צולם בכיכובם של קים דיקנס מבית הקלפים, פרנק דיליין, אלישיה דבנם קארי וקליף קורטיס, והוצג לראשי  AMC. הפיילוט של Fear the Walking Dead הרשים כל כך את הקודקודים שהסדרה חודשה לשתי עונות אחרי צילומי פיילוט יחיד ובודד. כנראה שמישהו שם התרשם מאוד מהסדרה שנראה בקיץ 2015.

Fear the Walking Dead תתמקד בזוג משפחות שמתאחדות בניסיון לשרוד בעולם החדש. לפי צילומי סטילס ששוחררו מהפיילוט ניתן לראות שהדמויות לבושות בבגדים נקיים ואין סימני לכלוך על גופם או בגדיהם. העובדה שאף אחת מהדמויות לא נושאת נשק מבהירה ללא צל של ספק שהסדרה החדשה תנסה לתת לנו נקודת מבט חדשה על איך העולם התדרדר למצב אותו אנו רואים במתים המהלכים.

הקסם של המתים המהלכים תמיד היה העובדה שהצופה נכנס לעולם החדש ביחד עם ריק גריימס כשהוא התעורר לסיוט אותו הוא ומשפחתו חווים עד היום. המתים המהלכים לא ממש ניסתה להסביר את הסיטואציה, ויותר מזאת היא גם לא ניסתה לפתור אותה ולתקן את המצב. הסדרה התמקדה בסיפור הדמויות ותיארה את הישרדותם בעולם החדש. בזמן ש Fear the Walking Dead לוקחת כאן סיכון ונכנסת לטריטוריה מסוכנת היא גם לא ממש מזניחה את העקרונות על פיהם התנהלה המתים המהלכים עד היום. Fear the Walking Dead תוסיף אלמנטים מעניינים למסגרת אותה יצרה המתים המהלכים אותם רוב צופי המתים המהלכים רוצים לגלות. למרות שבאותו הזמן היא מסכנת את עצמה כי סוד ההצלחה של המתים המהלכים תמיד היה הדמויות ולא מקור הנגיף.

Fear the Walking Dead תגיע לרשת AMC לקראת סופו של הקיץ 2015 עם 6 פרקי העונה הראשונה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א