החץ הירוק - האם מצפה לנו מוות טראגי נוסף ?


מה אנחנו נקבל בהמשך מהחץ הירוק

העונה השלישית של החץ הירוק התחילה בסערה. מותה של שרה זעזעה את צופיה האדוקים של הסדרה ומאז במהלך מרבית העונה אוליבר קווין וחבריו היו במרדף אחר הרוצח שהתגלה לפני כמה פרקים.
אבל מותה של שרה לא היה המוות היחיד אותו ראינו במהלך העונה. בפרק אמצע העונה ראינו את החץ הירוק עצמו חוטף חרב לבטן מידי ראס אל גול ונופל (כביכול) אל מותו מראש ההר. אוליבר כמובן לא מת אלה ניצל והוחזר לחיים בעזרתם האדיבה של מאסאו וטאטסו. נכון להיום אליבר קווין, דיגל וגם מלקום מרלין נתונים לחסדיו של ראס אל גול. למרות ההצעה המפתיע שראס אל גול הציע לאוליבר קווין עדיין ישנה סבירות ששלושת השבויים לא יצאו בחיים מננדה פרבאט. זה נראה די שולי בגלל שצמד הציוצים של סטיבן אמל וקולטון היינס מרמזים שלקראת סוף העונה עוד דמות משמעותית תמצא את מותה. שני הציוצים שעשו גלים צויצו אחרי שצוות השחקנים סיים לצלם סצנה קריטית מפרק מספר 19 חץ שבור (Broken Arrow).
לפי הציוצים של צמד הכוכבים לא קשה להסיק שזאת הייתה סצנה די מרגשת שציינה פרידה ממישהו חשוב בצוות, השאלה הנשאלת מי?
בגלל שאוליבר כבר הספיק "למות" בפרק אמצע העונה קשה להאמין שיש למישהו את האומץ להרוג את אוליבר קווין פעם נוספת והפעם באמת. ממבט ראשון פליסיטי היא הדמות המתבקשת להקרבה אבל בגלל שהדמות מקושרת לכל כך הרבה פינות אפלות ביקום הטלוויזיוני לש די סי קומיקס (הברק וריי פאלמר שיש מצב שיקבל סדרה משלו) קשה להאמין שפליסיטי הולכת למות העונה, היא פשוט יותר מידי חשובה בנקודת זמן הנוכחית. מה שמשאיר אותנו עם רוי ודיגל. 
אם נתרכז בדיגל לרגע אז במהלך החודשים האחרונים נפוצו שמועות שגם דיגל יקבל סדרה משלו אחרי שיהפוך לפקח הירוק. רמזי עצמו אישר את השמועות ואמר שהיה דיבור עם המפיקים על האפשרות אבל אם מדברים על הפקח הירוק אז זה יצריך ממפיקי הסדרה לעשות כמה שינויים ביקום של די סי קומיקס (ג'ון סטיוארט הוא לא דיגל), אני בספק אם מפיקי הסדרה רוצים להכניס את עצמם לבור הזה. כמו כן גם אם המהלך הזה יצא לפועל אין פה משהו טראגי שיכול היה לגרום גם לסטיבן אמל וגם לקולטון האיינס להכנס לדיכאון. בזמנו המפיק של הסדרה מרק גוגנהיים התייחס לאפשרות של הפקח הירוק ואמר שיש תכנונים ורעיונות לדמותו של דיגל שיכללו טבעת אבל לא הטבעת שכולם חושבים עליה אלה טבעת אירוסין. אם דיגל יחליט להתחתן ויפסיק להלחם בפשע זה עדיין לא מסביר את הדיכאון של צמד הצלפים. 

מה שמשאיר אותנו עם רוי הארפר, לפי הציוץ שלו ניתן להסיק שהוא לקח את הסצנה יותר קשה מעמיתו לקשת. רוי הארפר התקשה למצוא את מקומו בסדרה, בעונות הקודמות ניתן היה לראות שהוא מביא משהו שונה לסדרה אבל העונה זה פשוט לא היה זה. זה נראה כאילו לא היה לא מה לעשות. באמצע העונה כשאוליבר קווין היה פצוע והיה מחוץ לעניינים ניתן היה לראות שהרפר לוקח על עצמו קצת יותר מבד"כ. אבל ברגע שהחץ הירוק חזר ארסנל חזר בחזרה לצללים ונראה שזה פשוט מתבקש להיפרד מהדמות. אנחנו לא יודעים אם הוא ימצא את מותו בפרק המדובר או שהוא יחליט לעזוב ולפנות לכיוונים חדשים כאלה שלא יטילו צל כבד מידי על הדמות. בכל מקרה מה שלא יהיה עזיבתו של ארסנל תפנה מקום לאחד מהשניים קאנארי של לורל או האטום של פאלמר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א