סופו של הוולברין


סיומה של תקופה

מאז סיום צילומי וולברין ג׳יימס מנגולד ויו ג׳קמן עבדו על יצירת סרט וולברין שלישי שיסגור את הטרילוגיה לאחת מהדמויות היותר מרתקות ביקום אקס מן ויקום מארוול בכלל. פוקס כבר הכריזו שסרט וולברין 3 יגיע למסכים ב 2017. אחרי ההצלחה המסחררת של אקס מן העתיד שהיה נראה שג׳קמן היה בדרך לגלם את דמותו האהובה בכמה וכמה סרטים. 

ג׳קמן ציין לפני כמה שבועות שהוא מוכן לגלם את דמותו של וולברין עד המוות למרות שרק לפני כמה חודשים הוא הרהר בעובדה שבפוקס במוקדם או במאוחר ילהקו שחקן צעיר שיכנס לנעליו של וולברין, זה פשוט בלתי נמנע. בסרט האחרון של אקס מן העתיד שהיה הייתה סבירות של ליהוק וולברין חדש אבל פוקס לא נתנו אור ירוק למהלך וג׳קמן נשער איתנו לפחות לעוד שני סרטים.

אתמול יו ג׳קמן פרסם סטאטוס מדאיג בו הוא מציין "וולברין פעם אחרונה" מה שאומר שוולברין 3 יהיה ככל הנראה סרטו האחרון בו הוא יגלם את הדמות האיקונית.
לא קשה להסיק שבפוקס הגיעו למסקנה שזמנו של ג׳קמן כוולברין הגיעה לסופו. ב 2017 ג׳קמן יהיה בן 48 ולמרות שבאקס מן עתיד שהיה ג׳קמן נראה עוצמתי כמו שהוא לא נראה מעולם. אי אפשר להתעלם מהזדקנותו של השחקן (לא משנה כמה אנחנו מנסים להתעלם מזה)
עם ההכרזה הזאות של יו ג׳קמן הסבירות שבסרט סולו הקרוב של הוולברין נקבל עלילה שמתמקדת באחד מהקומיקסים האחרונים של הוולברין היא גבוהה מאוד. אין ספק שזוהי הדרך הכי טובה לסיים את הריצה של ג׳קמן .מנגולד יעשה הכל על מנת לתת לג'קמן את הפרידה הכי טובה שאפשר. כדי לעשות את זה חייבים לבחור באחת משתי האפשרויות, להסתמך על עלילת הקומיקס של: Old Man Logan או Death of Wolverine. משום מה נראה לי שבפוקס לא ממש רוצים להיפרד מהדמות אלה יותר להגיד שלום לג'קמן המזדקן לכן הבחירה ככל הנראה תיהיה ב - Old Man Logan.

ההכרזה המפתיע הזאות באה כרעם ביום בהיר ויהיה קשה לדמיין איך זה ישפיע על הסרטים הבאים ביקום של אקס מן. עד לסרט השלישי של וולברין יש לנו בדרך 3 סרטי אקס מן מרתקים שבהם לג׳קמן יש אפשרות להופיע לפחות ב 2 מהם. באפוקליפסה ג׳קמן כבר סגור להופעה. השאלה הנשאלת היא האם הוא הולך להוביל את הסרט כמו שהוא עשה עם אקס מן העתיד שהיה או שהוא יופיע בתפקיד שולי כמו שהוא עשה באקס מן ההתחלה. אבל מה עם דדפול ? ג׳קמן ציין שהוא רוצה עוד סיבוב מול ריאן ריינולדס כדי לתקן את הנזק שנעשה בוולברין המקור והסבירות שהוא יופיע בתפקיד שולי בדדפול נראית סבירה בהחלט. פוקס חייבים לנצל את וולברין של ג׳קמן כמה שאפשר. אחת מהסצנות המרתקות שנמחקו מוולברין של 2013 היא הקטע בו וולברין מקבל את החליפה המקורית שלו מהקומיקס (חום/צהוב) הרבה מאוד אנשים מצפים לראות את וולברין לובש את החליפה, האם נקבל את זה בוולברין 3? אי אפשר לדעת ורק הזמן יגיד. מה שבטוח שוולברין 3 יהיה סרט שאי אפשר לוותר עליו . סרט שסוגר את הסיפור של יו ג׳קמן ביקום של פוקס, יקום בו הוא היה אחד מהשחקנים החשובים ביותר בעת יצירת היקום של אקס מן.


תאריכי שחרור לסרטי אקס מן של פוקס:


דדפול 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א