העורב : לוהק אריק דרייבן חדש



האם לוהק אריק דרייבן 

כבר כמה שנים שמפיקים ותסריטאים הוליוודיים מנסים להרים פרויקט אתחול סרט העורב משנות ה 90. כל פעם אנחנו שומעים על כמה מהלכים שכביכול מקדמים את המותג לכיוון הנכון אנחנו מתאכזבים מחדש רק כדי לראות את ההתרסקות הטוטאלית של אותו בית הקלפים שנבנה עד כה. נכון להיום הבמאי שאמור להוביל את הפרויקט הוא קורין הארדי שהחליף את חאבייר גוטיירז שהובא במקום חואן קארלוס פראסנדילו שהחליף את סטיבן נורינגטון. אם חשבתם שרק רשימת הבמאים היא ארוכה היו גם מספיק שחקנים שהיו אמורים להופיע בעורב אבל ויתרו. בין השמות ניתן למצוא את טום הידלסטון, ג'יימס מקאבוי ורק לאחרונה שמענו על התפתחות מעניינת מכיוון הפקת העורב כשלוק אוונס שהיה אמור להיכנס לנעליו של בראנדון לי המנוח. אבל כל זה חסר משמעות כי לא ניראה אף אחד מהשחקנים שציינתי, ישנו מועמד חדש לתפקיד הראשי.

ג'ק יוסטון מאימפריית הטיילת הוא המועמד העיקרי כיום לגלם את דמותו של אריק דרייבן, למרות שבעבר יוצר הקומיקס ג'יימס אובר רצה שסאם ויטוור ילוהק לתפקיד הראשי אבל כעת נראה שאובר עצמו מאשר את העובדה שיוסטן הוא זה שיופיע בסרט החדש.
לפי ראיון שאובר נתן לדרד סנטרל בתערוכת קומיקס בלקסינגטון אובר טוען:


״ג׳ק יוסטון בהחלט לוהק. ואני מאוד שמח עם הבחירה״ 

אנחנו יודעים שאובר מעורב בעבודה על הסרט המיוחל אבל עדיין לא נשמעה שום תגובה או אישור רשמי מכיוונו של יוסטון או מהאולפנים עצמם. נראה שהאולפנים לא ממהרים לצאת בהכרזות בומבאסטיות במיוחד לאור ההיסטוריה הקצרה ומלאת התהפוכות אותה הם עברו מאז שהוחלט על הפקת הסרט החדש. הפרישה של לוק אוונס מהפרויקט הוציאה הרבה רוח מהמפרשים של מפיקי העורב ולמרות שיוסטון הוא שחקן צעיר מבטיח ונצר לשושלת האצולה של הוליווד (אחיין של אנג׳ליקה יוסטון ונכדו של הבמאי המוערך ג׳ון יוסטון) הוא עדיין לא מביא את אבק הכוכבים שאונס יכול היה להביא לסרט. יוסטון לא הוביל אף פרויקט משמעותי בהוליווד עד כה למרות שהוא הרשים את המבקרים בתפקידי משנה בהם הוא הופיע. הסרט הגדול באמת בו נראה את יוסטון הוא בן חור שיגיע לאקרנים ב 2016. אבל אם ההצהרה של אובר היא אמינה, סרט העורב יהיה הפרויקט הגדול ביותר שבו יוסטון ייקח חלק. השאלה היא האם הוא יצליח לשחזר את הצלחת הסרט הראשון של בראנדון לי אותו ביים אלכס פרויאס שפרץ את הדרך והצליח ליצור ז׳אנר חדש, אפל ומרתק של עיבוד סרטי הקומיקס.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א