Into the Badlands - הלהיט הבא של רשת AMC


חדשות ארץ הפקר

בשנים האחרונות רשת AMC ממקמת את עצמה במרכז הבמה האמריקאית כאשר היא מציגה לעולם יצירות מופת כמו מד מן, שובר שורות והמתים המהלכים כמובן.

Trailer: Into The Badlands
מבט ראשון על הלהיט הבא של רשת AMC - Into The Badlands
אבל לא הכול וורוד, ומד מן רצה עם עונתה האחרונה ועומדת להסתיים בקרוב. שובר שורות סיימה את ריצתה בעונה שעברה וסידרת הבת אותה הרשת הריצה השנה סמוך על סול עדיין נמצאת בעונת החיתולים ולמרות הביקורות המהללות היא עדיין לא השאירה חותם כמו המקור. מה שמשאיר אותנו עם המתים המהלכים ששברו השבוע את שיא הרייטינג של עצמם עם פרק סיום העונה החמישית. המתים המהלכים נתנו עונה יחסית רגוע מבחינת הסטנדרטים של עצמם והם ממשיכים איתנו לפחות לעוד שתי עונות. בנוסף למתים המהלכים העונה נקבל סדרת בת גם למתים המהלכים, מה שמבטיח לרשת לעשות קופה נוספת על המותג.

אם תשימו לב לשלושת הסדרות הגדולות של הרשת אותם הזכרתי בפסקה הקודמת, אין שום מכנה משותף לשלושתן. כל סדרה מדברת לקהל שונה לחלוטין וזה היופי של AMC שלא מקבעת את עצמה לז'אנר מסוים (אם נתעלם מסדרות הבת שהיא מריצה) ולקהל יעד מאוד מוגדר. עם ירידתם של 2 מתוך שלוש סדרות הדגל של הרשת הגיע זמן ליצור משהו חדש ושונה לחלוטין ממה שמשודר ב AMC היום.

Into the Badlands שתעלה השנה לשידור היא סדרת אומנויות לחימה מבית היוצר של האנשים שהיו מאחורי סמולוויל מיילס מילר ואל גו. נחשפנו בפעם הראשונה לטריילר הסדרה החדשה במהלך פרק סיום העונה החמישית של המתים המהלכים. אי אפשר להגיד שניתן לראות משהו משמעותי בטיזר המעורפל של הסדרה החדשה אבל לפי הקטאנה המדממת אין כאן יותר מידי ספקות בנוגע לכיוון בו הסדרה תתמקד.
העלילה הראשית תתמקד בלוחם מיומן סאני (דניאל וו) שביחד עם נער צעיר מפלסים את דרכם בעולם הקשה והנוקשה שנשלט על ידי כמה טיפוסים שלא הייתם רוצים להיתקל בהם בלילה או בכלל. רשת AMC הזמינה 6 פרקים עבור Into the Badlands . לפי ניסיון העבר עם AMC לא רק חובבי סמוראים וחובבי אומנויות לחימה מוזמנים לצפות בסדרה. ברוב הסדרות AMC מציע איכות מרשימה בכל האלמנטים של סדרות הטלוויזיה שלה, החל מפעולה, מתח וכמובן דרמה. הזמן יגיד את שלו ורק לאחר שהסדרה תעלה לאוויר נוכל להתרשם במה מדובר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א