הצצה לגותהאם - אדוארד ניגמה חוזר ובגדול



הצצה לסדרת גותהאם

נראה שעם סיום החלק הראשון של עונתה הראשונה של גותהאם בפוקס החליטו לעשות חושבים מחדש. הסדרה חודשה לעונה שנייה כבר במהלך העונה הראשונה ועונתה הראשונה תמשיך בתחילת אפריל. אבל אי אפשר היה להתפעל ממה שראינו בעונתה הראשונה של הסדרה עד כה.
גותהאם של רשת פוקס הבטיחה רבות טרם עלייתה לאוויר אבל עלילה שבלונית, התמקדות יתרה בכל הנבלים הקלאסיים של באטמן וסירוב מוחלט של התפתחות הדמויות הראשיות השאיר טעם רע בפה אחרי מה שראינו עד כה מהסדרה. במהלך העונה הסדרה התמקדה רבות בג'יימס גורדון והארווי בולוק אבל בנוסף אליהם ראינו הרבה את הפינגווין ודמות חדשה שלא מופיע בקומיקס פיש מוני אותה גילמה (ללא הצלחה מרובה) ג'אדה פינקט סמית. למרות שלדעת חלק מצופי הסדרה דמותו של הפינגווין הצעיר אוסוולד קובלפוט הצליחה להרשים רבים. אני אהיה בדעת מיעוט כשאציין שלא ראיתי בו שום דבר מיוחד ששיפר או נתן משהו ייחודי לסדרה. מנגד דמות שבהחלט הרשימה אותי לטובה הייתה דווקא דמותו של נבל מפורסם אחר - אדוארד ניגמה הלא הוא איש החידות. שעומד לעבור את תהליך השינוי מבחור ממוצע מינוס לנבל על למראה עינינו. ניגמה אותו מגלם קורי מייקל סמית הצליח לעשות רושם אדיר למרות זמן מסך כמעט אפסי אותו קיבל בסדרה. ונראה שבהמשך העונה נראה אותו הרבה יותר.

לכל אורך העונה דמותו של ניגמה הייתה הדמות היחידה בסדרה שעברה שינוי למרות שהיא הייתה דמות שולית שהפציע מידי פעם. אדוארד ניגמה לכל אורך העונה ניסה להרשים ולהתחבר לשאר הדמויות עד שטיפים טיפים הוא התחיל להבין שמשהו לא דופק. למרות מאמציו הרבים הדברים לא התקדמו לכיוון החיובי מבחינתו אם זה מכיוונם של עמיתיו בתחנת המשטרה גורדון והארווי בולוק ואם זה גם מכיוון האובססיה אותה פיתח לעבר קריסטן קרינגל (צ'לסי ספאק). בפרק האחרון אנו ראינו בברור את השינוי אותו הדמות עברה. לפי הפרומו אותו פוקס שיחררו לקראת המשך העונה הראשונה של גותהאם, נראה שנקבל הרבה יותר את ניגמה על המסך. וכל הכבוד להפקת הסדרה שבאמת הצליחה לזהות את הפוטנציאל שטמון בדמות היחידה בסדרה שנבנתה כראוי.
https://www.youtube.com/watch?v=Lfo-Nr4bsMo

גותהאם חוזרת ב 13 לאפריל לרשת פוקס

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א