סרט גברים בחלל חדש נמצא בתכנון


חדשות גברים בחלל

סוף שנות ה 90 תמיד יחשבו לשנות הפריצה הגדולות ביותר של ז׳אנר המדע בדיוני. בזמן שכולם יכולים להיזכר בסרטי מלחמת הכוכבים הלא כל כך מוצלחים שעשו גלים באותם שנים וסרט מטריקס אחד ששינה לחלוטין את כל מה שראינו וידענו באותה תקופה על מדע בדיוני. היה לנו גם סרט נוסף שניתן להיזכר בו כאחד שעשה רעש בסוף שנות ה 90 העליזות.
גברים בחלל (Starship Troopers) שבויים על ידי פול ורהובן הציג לנו סרט אלים על גבול הדוחה (במובן הטוב של המלה) שלא הפסיק לגחך על עצמו ועל החברה כולה. הסרט התבסס על הרומן של רוברט היינליין "לוחמי החלל" משנת 1959 בו הוא הציג את המאבק של המין האנושי מול גזע חרקים מהחלל החיצון . הסרט הציג לנו איכות CGI  יוצאת מהכלל וצוות שחקנים חם לאותה תקופה שכלל את קספר ואן דיין, דניס ריצ'רדס וניל פטריק האריס. 

לצערנו הסרט לא הצליח כמצופה בקופות ולמרות זאת נשאר בזיכרונם של הרבה אנשים בזכות סצנות קשות לאיכול אם זה בגלל חלקי חרקים או איברי בני אדם שכיכבו ללא הפסקה. מאפיין נוסף שאי אפשר לשכוח מהסרט זה (חוץ מה CGI המרשים) זאת הסאטירה שהסרט הקרין על החברה כולה בזכות חיי צבא של גיבורינו לצד פרופגנדה על גבול הפאשיסטית שפמפמה התקשורת והצבא כאחד.למרות חוסר ההצלחה של הסרט הראשון בקופות המותג זכה לשלוש סרטי המשך שיצאו לדי וי די וכאת נראה גברים בחלל חוזרים לחיים עם אתחול מחודש.
בזמן קידום הסרט Goosebumps המפיק ניל מורטיז אמר להיט פיקס שישנם תוכניות חדשות ליצירת גברים בחלל:

"אנחנו מפתחים את זה. אנחנו בדיונים לגבי מה לעשות עם המותג, סרט קולנוע חדש או סדרת טלוויזיה"

אם מורטיז ושותפיו יבחרו באופציה הטלוויזיונית אנחנו נתקל בבעיית תקציב. סדרת טלוויזיה תתקשה להעמיד תקציב ראוי שייתן מענה לסצנות הנהדרות להם אנו נצפה על בסיס שבועי גם אם זה יהיה רק ל 10 פרקים. וכל זה בלי לדבר על חליפות ARMOR POWER להם מייחלים קוראי הספר המקורי.

קשה לדמיין איזה מוצר אנחנו נקבל בסופו של דבר. מצד אחד שינה אפשרות שנקבל מוצר סופי שיתבסס על החזון של פול ורהובן עם אלימות מוגברת וסאטירה עצמית או שנקבל משהו שקצת יותר קרוב למציאות בסגנון באולסטאר גלאקטיקה. לא משנה לאיזה כיוון יבחרו מוריטז ושותפיו ללכת גברים בחלל זה לא סרט / סדרה שאפשר להתעלם ממנה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א