פוקס הזמינה את לוציפר ודוח מיוחד



סדרות חדשות ברשת פוקס

בניגוד לרשתות אחרות בטלוויזיה האמריקאית פוקס אף פעם לא נחשבה כאחת שנותנת יותר מידי אוויר לנשימה לסדרות שנתקלות בקשיי לידה בעונתם הראשונה. מנגד הרשת משקיע סכומי ענק בסדרות מרתקות (ובדרך כלל אחרי עונה אחת מבטלת אותן). השבוע התבשרנו על 2 סדרות מעניינות אותן פוקס הזמינה לקראת עונת השידורים הבאה. הסדרה הראשונה היא לוציפר של די סי קומיקס / ורטיגו עם טום אליס בתפקיד הראשי. הסדרה השנייה היא דוח מיוחד שמקבלת אישור רשמי מפוקס ותחזיר אותנו לעולם אותו יצר סטיבן ספילברג בגרסה הקולנועית של 2002.

Lucifer (DC Comics)
Lucifer (DC Comics) (Photo credit: Wikipedia)
לוציפר מצטרפת לרשימה הארוכה של סדרות קומיקס שממשיכות לרוץ ברשתות הטלוויזיה האמריקאית. אם נתעלם לרגע מביטולה של קונסטנטין (למרות שהאחים וורנר מחפשים לה בית חדש) כל שאר סדרות הקומיקס ממשיכות בכל הכוח. אבל בניגוד לסדרות קומיקס האופייניות אותן אנו רואים כיום ללוציפר כמו גם לדוח מיוחד יש נטייה חזקה יותר לכיוון של מותחן משטרתי. דוח מיוחד של פוקס יקפוץ עשור קדימה לאחר מאורעות הסרט בכיכובו של טום קרוז ותנסה למקסם את יכולת המשטרה ביכולת חיזוי הפשעים באותו עולם. בזמן שלוציפר תתמקד בבחור מלמטה שיעשה את דרכו לעולמנו על מנת לעזור למשטרת לוס אנג'לס להעניש את פושעי העיר. 
לוציפר נראת כסדרה היותר מבטיחה מבין השניים, תום קאפינוס (קליפורניקיישן) כתב ולן וייסמן (מלחמת האופל) ביים את פרק הבכורה בזמן ש מקס בורשטיין (גודזילה) לקח חלק בדוח מיוחד.
לוציפר לא תציג לנו את מקור הקומיקס אלה תציג לנו סיפור פשוט בו השטן מאס בגיהינום והחליט ללכת ולחפש ריגושים נוספים, והרעיון לשם שינוי נשמע מרענן ומבטיח רבות. כאשר עלילת דוח מיוחד תתמקד בשני בלשי משטרה (דאש ולארה ואגה) שינסו לאתר את אחיו התאום של דאש - ארתור.
בואו רק נקווה שפוקס לא ינסו להתחכם כמו שהם אוהבים לעשות בדרך כלל עם סדרות המשטרה שלהם ע"י שריפת עונה שלמה ורק לקראת הסוף להציג לנו משהו ששווה צפייה (ראה ערך גותהאם). או שבמקרה הגרוע יותר להציג לנו סדרה סבירה רק כדי לבטל אותה בהפתעה גמורה אחרי עונה אחת בלבד. מהתרשמות ראשונה מהרעיון שעומד מאחורי הסדרות כמו גם התמונות מהציוצים נראה שללוציפר יש סיכויי הישרדות גבוהים יותר למרות שנקווה ששתי הסדרות יצליחו לצלוח את עונתם הראשונה אי שם ב 2015 או 2016.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א