פאראמונט בונים על משימה בלתי אפשרית 6



משימה בלתי אפשרית 6

המותג של משימה בלתי אפשרית זכה לסוג של תחיה מחדש אחרי הסרט של שנת 2011. הסרט של בראד בירד שביים את משימה בלתי אפשרית קוד הצללים (Mission Impossible Ghost Protocol ) זכה להצלחה הן מכיוון המבקרים והן מבחינה עסקית. הסרט של בירד הרוויח יותר כסף מאשר כל אחד משלושת הסרטים הקודמים בסדרה. בזכות אותה הצלחה בפאראמונט (Paramount) בונים על הרבה מאוד על הסרט החדש בסדרה: משימה בלתי אפשרית אומת הנוכלים (Mission Impossible Rogue Nation). וממה שראינו מהטריילר ששוחרר עד כה, לפאראמונט יש על מה לבנות.


פאראמונט בניגוד לאולפנים הגדולים האחרים לא מפיקים סרטי גיבורי על. לא בגלל שהם לא רוצים אלה בגלל שאין להם זכויות על שום מותג קומיקס גדול באמת. בגלל זה פאראמונט חייבים להיות יצירתיים עם מה שיש להם ביד. בניגוד לאולפנים אחרים שירדו מגדולתם (כמו MGM לדוגמה) בגלל העדר יכולת להתאים את עצמם ואת המוצר שלהם למה שהקהל רוצה לראות. פאראמונט בכל זאת מצליחים להפיק שוברי קופות למרות חסרון המשמעותי. 

הרבה אנשים הרימו גבה כשפאראמונט החליטו שהם הולכים ליצור יקום שלם שיתבסס על הרובוטריקים. אבל אם חושבים על זה קצת יותר לעומק מהלך מסוג זה הוא צפוי ואפילו מתבקש. פאראמונט מסתכלים על מארוול, סוני והאחים וורנר ופשוט אוכלים את הלב. הם אומרים לעצמם גם אנחנו רוצים להשתתף בחגיגה, אבל איזה מותג אנחנו יכולים למנף כל כך שיהפוך ליקום שלם? - הרובוטריקים . חייבים לציין שסרטי הרובוטריקים (במיוחד האחרונים) הם טראש מהמדרגה הראשונה. אבל סרטים אלה  בניגוד לכל התחזיות הם אחת ממטחנות כסף הגדולות ביותר בהוליווד. לכן אם עושים אחד ועוד אחד, זה דיי ברור שהרובוטריקים של פאראמונט ינסו להתבסס על המודל MCU של מארוול.

אבל זה לא נגמר רק פה כי לפאראמונט יש עוד תרנגולת שמטילה ביצי זהב ביד והיא ... ניחשתם נכון משימה בלתי אפשרית. בפאראמונט כבר מתכננים סרט שישי של משימה בלתי אפשרית וזה עוד לפני שמשימה בלתי אפשרית 5 יצא למסכי הקולנוע.

העובדה שמשימה בלתי אפשרית 6 קיבל אישור מהאולפנים מרמז על העובדה שהאולפנים סומכים על המותג ובונים עליו בהמשך. הבעיה שישנם מרווחי זמן יחסית דיי ארוכים בין סרטי הסדרה. לדוגמה המרווח בין משימה בלתי אפשרית 3 לקוד הצללים היה 5 שנים, כאשר אומת הנוכלים מגיע 4 שנים אחרי הסרט הקודם בסדרה. בגלל הצלחתו הגדולה של קוד הצללים, פאראמונט ניסו ככל האפשר לשמר את צוות השחקנים הקיים עבור אומת הנוכלים כמו שהם ינסו לעשות גם עבור משימה בלתי אפשרית 6. אבל בגלל שהשחקנים של הסרטים האחרונים מחויבים בחוזים ארוכי טווח לפרויקטים אחרים: ג'רמי רנר עם היקום של מארוול, סיימון פג עם סרטי מסע בין כוכבים וטום קרוז שלא מפסיק לעשות סרטים לרגע נראה שנצטרך לחכות הרבה מאוד זמן עד שנקבל את משימה בלתי אפשרית 6. 

מה אתם חושבים הייתם רוצים לראות סרט נוסף של משימה בלתי אפשרית עם צוות השחקנים הנוכחי?

משימה בלתי אפשרית אומת הנוכלים יגיע לקולנוע ב 31 ליולי 2015

טריילר: משימה בלתי אפשרית אומת הנוכלים משימה בלתי אפשרית אומת הנוכלים

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א